ساخت یک گوشی بسیار نازک با ضخامت تنها 3.8 میلی‌متر!

رقابت بر سر ساخت باریک‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار همیشه موضوع داغ اخبار و ابزار برتری تولید کنندگان بوده است. ظاهرا شرکت Vivo بر روی تلفن همراه هوشمندی با قطر 3.8 میلی‌متر کار می‌کند! در صورت تولید چنین گوشی حتما لقب باریک‌ترین را در دنیا کسب خواهد کرد. در حال حاضر باریک‌ترین اسمارت‌فون دنیا Gionee Elife S5.1 با قطر 5.1 میلی‌متر است که در مقایسه با محصول احتمالی Vivo 1.3 میلی‌متر قطور‌تر است.

gsmarena_001

شکل بالا نشان دهنده مشخصات ظاهری محصول Vivo است که به بیرون درز کرده و در زیر هم می‌توانید قطر این گوشی هوشمند را با آی‌فون 5s که قطر 7.6 میلی‌متری دارد، مقایسه کنید. قطعا این تصاویر کاربران اپل را دلسرد می‌کند!

gsmarena_002

البته احتمال صحت این مطلب و ساخت این گوشی زیاد نیست و ممکن است یک حقه تبلیغاتی باشد. در هر صورت جای‌گذاری یک باتری در این بدنه کوچک کار دشواری است و نیاز به یک تکنولوژی سطح بالا دارد. هم‌چنین وجود سخت‌افزارها و برد الکترونیکی داخل این گوشی اجازه رسیدن به چنین اعدادی برای یک تلفن هوشمند را نمی‌دهد. در گوشی جدید اپل با این که تنها چند میلی‌متر نسبت به مدل پارسال باریک‌تر شد، دیدیم که چگونه خم می‌شود! حال با ابعاد Vivo قطعا این گوشی اگر از مواد سطح متوسط یا حتی با کیفیت هم استفاده کند باز هم شاهد خمش حتی تا به‌ تا شدن دستگاه خواهیم بود! در هر صورت برای اطلاع از صحت این خبر باید منتظر بود و تا اعلام رسمی این شرکت صبر کرد.

5 در مورد “ساخت یک گوشی بسیار نازک با ضخامت تنها 3.8 میلی‌متر!”

  1. خب این گوشی مطمعنا اینقد باریکه که نمیشه درست توی دست بگیری خب چه ارزشی داره بهترین کار رو اچ تی سی کرده روی وان m8 وقتی لبه هاش رو نگاه میکنی میگی این فقط پنج میلیمتر بیشتر قطر نداره ولی وقتی دست میگیری خیلی خوب توی دستتون جا میگیره و شما احساس امنیت میکنین

  2. من نمیفهمم که چی بشه؟ گوشی باید خوش دست باشه نمیخوایم کارد بخریم که این شرکت ها هم واسه بیشترین سود خودشونو به آب و آتیش میزنن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH