وجود یک مشکل در دوربین گوشی سونی اکسپریا Z3

اکسپریا Z3 بدون شک یکی از بهترین و کامل‌ترین گوشی‌های موجود در سراسر جهان است. اما با وجود تمام ویژگی‌های مثبت اکسپریا Z3، نمی‌توان این گوشی را بدون عیب و نقص توصیف کرد. در واقع تمام تلفن‌های هوشمند با همه‌ی امکاناتی که ارایه می‌دهند، باز دارای ایراداتی هستند.

برخی از کاربران گوشی Z3 گزارش‌هایی از وجود یک مشکل در دوربین داده‌اند. مشکل به طوری است که هنگام عکس برداری یک لکه رنگ صورتی در مرکز تصویر ایجاد می‌شود. این لکه رنگ بیشتر در محیط‌های بسته و با نور کم مثل درون اتاق و بر روی اشیایی با رنگ‌های سفید، خاکستری و قهوه‌ای نمایان می‌شود.

البته این مشکل به صورت عمده گزارش نشده و تنها تعداد معدودی از کاربران به این مشکل برخورده‌اند. هنوز علت به وجود آمدن این مشکل مشخص نیست و سونی درباره آن صبحتی نکرده، اما اعلام کرده است کاربرانی که با این مشکل رو به رو شدند، به نمایندگی‌های سونی در کشور خود مراجعه کنند. با این وجود به نظر نمی‌رسد این مشکل یک ایراد اساسی باشد.

Xperia-Z3 Xperia-Z3-a

7 در مورد “وجود یک مشکل در دوربین گوشی سونی اکسپریا Z3”

  1. سلام، گوشی z3 من خیلی داره اذیتم میکنه، وقتی میخوام شماره بگیرم یا SMS بدم اولا با تاخیر شماره میگیره بعد هم ریست میشه، تو contact هام هم نمیتونم برم اصلا وارد نمیشه، به شدت هم داغ میکنه و زود شارژش تموم میشه. لطفا راهنماییم کنید. ممنون

  2. اگه مشکل جدی بود مثل خم شدن آیفون 6 ( صرفا جهت یادآوری 🙂 ) خود سونی اعلام میکرد و یا شکایت از طرف همه خریدارا بود پس مشکل خاصی نیست و حل میشه
    گوشی سونی بی نظیره

  3. مث وان قدیمیه من توی برسی قبلیش هم خواستم بگم صفحه سفید گوشی ها یه موج رنگ دیگه قاطیش هست .. گفتم بیخیال

  4. سپهر (وینفونی)

    نامردی هست که بگید سونی دوربینش خرابه!!
    ۱۰۰ ٪ مشکل نرم افزاری هست!!
    خیلی از گوشی های دیگه مثل s5h و ۹۲۰ و … هم از این قبیل مشکلات (لکه سبز روی دوربین اس۵ و حاله زرد گوشه بالا چپ ۹۲۰ ! ) که تو آپدیت هایی که ارائه شد، مشکل حل شد!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH