پرچمدار موتورولا معرفی شد: Droid Turbo با مشخصاتی عالی!

droid turbo

ساعاتی پیش موتورولا و اپراتور ورایزون طی مراسمی دست به معرفی یک تلفن هوشمند جدید به نام دروید توربو زدند. این تلفن به نوعی پرچمدار جدید موتورلا تلقی می‌شود و از مشخصات سخت افزاری بسیار عالی به همراه یک باتری فوق العاده بهره می‌برد.

موتورولا از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی از نوع Amoled با روزولوشن QHD در Droid Trubo استفاده کرده است. مشخصه دیگر، باتری ۳۹۰۰ میلی آمپری آن بوده که به گفته موتورولا می‌تواند به راحتی دو روز برای شما شارژدهی داشته باشد. نکته قابل توجه در اینجاست که باتری Droid Trubo تنها با ۱۵ دقیقه شارژ، توان کافی برای استفاده به مدت ۸ ساعت را خواهد داشت.

این تلفن به پردازنده قدرتمند Snapdragon 805 با فرکانس 2.7 گیگاهرتز به همراه گرافیک Adreno 420 و 3 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. این محصول همچنین در پشت دارای دوربین 21 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و قابلیت فیلمبرداری 4K با سرعت 24 فریم در ثانیه و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوهای FULL HD نیز است.

این گوشی هوشمند در دو نسخه 32 و 64 گیگابایت با قیمت های 199 و 249 دلار (به صورت قراردادی دوساله) توسط اپراتور تلفن همراه ورایزون عرضه می گردد. دروید توربوفعلا فقط از طریق اپراتور ارایه می‌گردد و موتورولا هنوز خبری درباره عرضه جهانی این محصول نداده است.

3 در مورد “پرچمدار موتورولا معرفی شد: Droid Turbo با مشخصاتی عالی!”

  1. 199 دلار 🙁
    به بیانی 600 هزار تومن 🙁

    چنین سخت افزاری رو تو ایران باس 2 میلیون بیشتر پول داد بهش -_-

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH