اضافه وزن دارید؟ این 7 برنامه شما را لاغر می‌کنند!

اگر می‌خواهید وزن‌تان را کم کنید و از میزان چربی‌های مضر بدنتان بکاهید، اسمارتفون‌تان می‌تواند کمک‌تان کند. گوشی قادر است تا شما را در پیگیری کالری‌های مصرفی یاری رساند، به این ترتیب که تنها کافیست برنامه طراحی شده برای این کار را روی دستگاهتان نصب کنید و از آن استفاده لازم را ببرید.

BMI Calculator

BMI-Calculator

شاخص توده بدن یا BMI، معیاری است که نسبت وزن به مربع قدتان را نشان می‌دهد. این مقدار دقیقا مشخص می‌کند که آیا شما وزن کم دارید، وزنتان مناسب است یا از چاقی رنج می‌برید. مقدار BMI باید بین 18.5 تا 25 باشد. برنامه BMI Calculator کمک می‌کند که مقدار چربی موجود در بدنتان را پیدا کنید. این برنامه به علاوه نسبت دور کمر به قد (WHtR) را می‌سنجد. این اطلاعات برای نشان دادن مقدار دقیق کالری دریافتی مناسب است.

لینک دانلود از گوگل پلی


Noom Weight Loss Coach

Noom-Weight-Loss-Coach

این برنامه یکی از برنامه‌های محبوب موجود در فروشگاه گوگل است. درونش تعداد زیادی ویژگی‌های وزن کم کردن و فیتنس گنجانده شده است. کارش این است که برنامه‌ای برای کم کردن وزن می‌ریزد و مقدار کالری دریافتی شما را به طور دقیق محاسبه کرده و کمکتان می‌کند که برنامه تمرینی‌اتان را بریزید.

لینک دانلود از گوگل پلی


My Fitness Pal

My-Fitness-Pal

این برنامه کارا و راحت مقدار کالری دریافتی‌اتان در طول روز را پیگیری می‌کند. برنامه پایگاه داده‌های خودش از خوراک‌ها را دارد که می‌توانید به آنهایی  که قصد خوردنشان را دارید وارد شوید. با این کار مقدار کالری دریافتی‌اتان در روز به دقیق‌ترین شکل ممکن حساب می‌شود. این برنامه تقریبا مثل Noom Weight Loss Coach کار می‌کند و با پیگیری تمرینهایی که می‌کنید، به شما مقدار وزنی را که کم کرده‌اید نشان می‌دهد.

لینک دانلود از گوگل پلی


Endomondo Sports Tracker

Endomondo-Sports-Tracker

این برنامه در دو نسخه رایگان و پرو عرضه می‌شود. می‌تواند فعالیت‌های ورزشی شما مثل راه رفتن، دویدن و دوچرخه سواری را ردیابی کند. این برنامه با GPS مقداری را که در حرکت بوده‌اید از نظر زمان و مسافت و مقدار کالری مصرف شده نشان می‌دهد.

لینک دانلود از گوگل پلی


Fitocracy

Fitocracy

Fitocracy برای وزن کم کردن، شما را وارد دنیایی از میلیون‌ها آدمی می‌کند که هدفی مشابه با شما دارند. اینگونه که با ایجاد یک بازی رقابتی، انگیزه شما را برای کاهش وزن افزایش می‌دهد. برنامه به شما امتیاز می‌دهد و با این امتیازها می‌توانید به مراحل بالاتر بروید. برای دادن این امتیازها برنامه نسبت به میزان تمرینی که انجام می‌دهید اقدام می‌کند.

لینک دانلود از گوگل پلی


Diet Assistant

Diet-Assistant

بیشتر افراد می‌گویند که یکی از دشوارترین بخش‌های کم کردن وزن خوردن خوراک سالم است. Diet Assistant به شما کمک می‌کند که هر چیزی را که می‌خورید و می‌آشامید تحت نظارت داشته باشید و با ایجاد یک برنامه روزانه کمک می‌کند که به هدفتان خیلی سریعتر دست یابید. حتی اگر رفتن به سمت خوراک سالم برایتان سخت است، برنامه کمک می‌کند که تمام مواد لازم به بدنتان برسد. در ضمن می‌توانید با این برنامه فهرست خرید هر روزتان را تنظیم کنید.

لینک دانلود از گوگل پلی


Ideal Weight

Ideal-Weight

اگر برنامه‌ای ساده می‌خواهید که با کمکش وزنتان را کم کنید، Ideal Weight همانی است که دنبالش هستید. تنها کافیست انگشتتان را به سمت نوار زرد برده و قد و وزنتان را وارد کنید تا برنامه شاخص توده‌ای بدنتان را اندازه بگیرد. اگر می‌خواهید چند کیلویی وزن اضافه کنید و نمی‌دانید که از کجا شروع کنید، بهتر است همه چیز را به این برنامه بسپارید.

لینک دانلود از گوگل پلی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH