ثبت رکورد در درآمد برای کمپانی ال‌جی در سه ماه سوم

gsmarena_001

ال‌جی از یک سه ماهه بسیار پر پول گذر کرده است. این کمپانی سه ماهه اخیرش را با فروش 16.8 میلیون گوشی پشت سر گذاشته که بیشتر از طریق اسمارتفونهایش بدست آورده است. به این ترتیب که بخش تلفن شرکت از سال 2009 تا به حال چنین درآمدی به خود ندیده بوده است.

در سه ماهه سوم امسال، LG Mobile Communications Company، درآمدی در حدود 4.14 میلیارد دلار را ثبت کرده که 163 میلیون دلار آن درآمد عملیاتی‌اش بوده است. این کمپانی برای سومین بار متوالی بوده که شاهد رشد در بخش G Series و L III Series خودش است (در سه ماهه سوم).

شاید این ارقام در مقایسه با درآمدهای برخی کمپانی‌های دیگر چیزی نباشد، اما این سازنده سریعا در حال رشد است. به طوری که رشد فروش اسمارتفونها، امسال نسبت به همین زمان از سال گذشته شاهد افزایش 39 درصدی و نسبت به سه ماه قبلی شاهد رشد 16 درصدی بوده است.

بخش دیگری از این کمپانی که شاهد رشد بوده، Home Entertainment Company است و این پیشرفت را مدیون تلفیق بهتر محصولات می‌داند. ال‌جی انتظار دارد که UHD TVهای این شرکت به رشد خود در بازار ادامه دهند.

اما بخش LG Home Appliances Company شرکت، با کاهش در درآمد مواجه بوده است. زیر مجموعه Air Conditioning & Energy Solution هم 902 میلیون دلار برای ال‌جی درآمد داشته با اینکه باعث ضرر 2.44 میلیونی برای این شرکت شده است.

ال‌جی می‌گوید که درآمد 14.54 میلیارد دلاری و سود عملیاتی 449 میلیون دلاری، دو برابر انتظار این شرکت برای سه ماهه سوم بوده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH