برنامه زنگ خواب که شما را به لبخند زدن مجبور می کند! (با لینک دانلود)

Smile-Clock-for-Android1

زنگ‌های ساعت متفاوتی وجود دارد. برخی با تماس تلفنی شما را بیدار می‌کنند و برخی مجبورتان می‌کنند از جای خود برخیزید و چرخی بزنید و بسیاری ترفندهای دیگر، تا شاید شما را از بالشت‌تان جدا کنند!
نظرتان در مورد این ترفند چیست؟ “بخند تا ساکت شوم”! ظاهرا بداخلاقی هیچ فایده‌ای ندارد، تا نخندید به زنگ زدن ادامه خواهد داد.

با نصب برنامه Smile Clock for Android دوربین گوشی شما با ساعت همگام شده و هر زمان تشخیص دهد لب‌های شما منحنی لبخند را به خود گرفته‌اند و سفیدی دندان‌هایتان پیداشده است؛ زنگ زدن را متوقف می‌کند. پس محض رضای خدا بخندید!

این برنامه قابلیت آن را دارد که برای زمان بیداری تصویری هم تنظیم کنید؛ شاید تصویری از کودکتان بر روی صفحه‌نمایش، لبخند را به لب‌های شما بیاورد. حتی می‌توانید تصاویری خنده‌دار تنظیم کرده و صبح را با شادی آغاز کنید.
علاوه بر این‌ها قابلیت تنظیم هر آهنگی بر روی زنگ ساعت خود را دارید. یک آهنگ دلخواه و یک تصویر زیبا بی‌شک لبخندی را که برنامه از شما می‌خواهد بر لبانتان می‌نشاند.

Smile-Clock-for-Androi3

آنچه ما از امتحان کردن این برنامه دستمان آمد، این است که عملکرد خوبی دارد. به‌علاوه اینکه اگر لبخند نزنید، معترض شده و می‌گوید “چرا این‌قدر بداخلاق؟!”. پس راه فراری نیست! این برنامه کوتاه نمی‌آید؛ غول خواب را زمین بزنید و روز خود را با یک لبخند آغاز کنید.

Smile-Clock-for-Androi2

راستی تنها مشکل این برنامه نمایش به صورت عریض (Landscape) است.

iran-apps

2 در مورد “برنامه زنگ خواب که شما را به لبخند زدن مجبور می کند! (با لینک دانلود)”

  1. سلام خسته نباشین.
    یه سوال داشتم چطوری میتونم نسخه موبایل ای تی رسان رو
    رو تبلتم بیارم هر کاری میکنم نمیشه.
    ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH