با Oppo R5 نازک‌ترین گوشی دنیا با ضخامت 4.8 میلی‌متر آشنا شوید

هرچه جلوترمی‌رویم، کمپانی‌های تولید کننده گوشی تلفن، بیشتر به سوی باریک ساختن و سریع‌تر کردن محصولات خود حرکت می‌کنند؛ در چند وقت اخیر، اخبار زیادی در مورد تولید و عرضه باریک‌ترین گوشی جهان مخابره شد، از تولید گوشی Gionee با 5 میلی‌متر یا محصول زیبای هوآوی با نام Ascend P6 تا خبری که دیروز در مورد ساخت یک گوشی 3 میلی‌متری منتشر شد! علی‌ای‌حال این روند ادامه داشته و بی‌هیچ وجه نمی‌توان به متوقف شدن آن فکر کرد.

oppo-r5-banner

حتما با نام کمپانی Oppo آشنا هستید، یک شرکت چینی تولید کننده اسمارت فون که با سری N (از N1 تا N3) و Find در بازارهای شرق آسیا فعال است؛ این شرکت از این به بعد و با عرضه رسمی اسمارت فون Oppo R5 به عنوان تولید کننده باریک‌ترین گوشی تلفن جهان شناخته خواهد شد. Oppo R5 با ابعاد 148.9 میلی‌متر در عرض، طول 74.5 و نهایتا 4.85 میلی‌متر ضخامت، لقب باریک‌ترین اسمارت فون بازار را برای خود برگزیده است. همان‌طور که می‌بینیم این محصول با بدنه آلومینیومی ضخامتی برابر 4.85 میلی‌متر داشته که در نوع خود بسیار جالب است. بنابراین با توجه به عرضه رسمی این محصول، به طور قطع می‌توان این مدل را باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان دانست.

oppo-r52

در این محصول سعی شده تا از موادی استفاده شود که دارای بهترین حالت حرارتی بوده و توانایی فعالیت در این فضای بسته را نیز داشته باشد. به طور خلاصه می‌توان گفت که این کمپانی بهترین موارد سخت‌افزاری را در این فضای اندک گنجانده و استفاده بهینه‌ای از این فضا داشته است.

oppo-r54

صفحه نمایش این محصول 5.2 اینچی و از نوع AMOLED بوده و رزولوشن آن فول اچ‌دی است. چگالی پیکسلی R5 برابر یا 423ppi است که می‌تواند با پرچم‌دار جدید سونی یعنی Z3 برابری کند.

oppo-r5-4

چیپ به کار رفته بر روی این دستگاه چینی، پردازنده 64 بیتی اسنپدراگون مدل 615 است که 8 هسته‌ای بوده و توانایی عرضه قدرتی معادل 1.5 گیگاهرتز را برای هر هسته داراست. به نظر می‌رسد که این پردازنده قدرت خوبی را به کاربر ارایه کند. این‌طور نیست؟ در کنار این چیپ، یک پردازنده گرافیکی به نام Aderno 405 نیز به کار رفته است که خیال شما را از جهت پردازش‌های گرافیکی راحت می‌سازد. در این فضای کم، 2 گیگیابت رم نیز در اختیار شما قرار گرفته است.

oppo-r5-8

پشت این محصول باریک، یک دوربین 13 مگاپیکسلی با لنز قدرتمند سونی قرار گرفته است که می‌تواند بهترین عکس‌های ممکن را برای شما ذخیره سازد. بنا بر گزارش‌های موجود، این دوربین در حد آی‌فون 6 عمل می‌کند. این دوربین ویژگی‌های جذاب دیگری همانند Fast Focus ،subsequent re-focus ،Ultra HD را نیز به همراه دارد.

oppo-camera

دوربین سلفی این محصول 5 مگا پیکسلی بوده و با قدرتی که دارد، اجازه از دست رفتن هیچ سوژه‌ای را نمی‌دهد.

اوپو یک باتری 2000 میلی‌آمپری را برای این محصول در نظر گرفته که به شدت بر روی قدرت آن مانور می‌دهد! هرچند باید قبول کرد که با این ضخامت کم، استفاده از هر باتری نیز واقعا ممکن نیست. طبق گفته این کمپانی شما با 5 دقیقه شارژ باتری، توانایی 2 ساعت مکالمه را خواهید داشت. همچنان بعد از 30 دقیقه شارژ، باتری گوشی شما 75 درصد پر خواهد شد.

vooc

این اسمارت فون فوق العاده با برچسب قیمتی 500 دلار در بازارهای چین عرضه می‌شود.

oppo-r5-7

1 در مورد “با Oppo R5 نازک‌ترین گوشی دنیا با ضخامت 4.8 میلی‌متر آشنا شوید”

  1. به نظر من فوق العادست…من خودمp6هواوی دارم که ۶ میلیمتره و ضخامت کم چیزیه که واقعا یه گوشی موبایل رو خوش دست و منحصر به فرد میکنه.این گوشی با این نوع سخت افزار واقعا حرف نداره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH