ضرر برای سونی، فروش تنها 9.9 میلیون دستگاه اکسپریا در سه ماهه گذشته

سونی امروز درآمد سه ماهه سوم امسال خود (جولای و سپتامبر 2014 که در واقع درآمد سه ماه دوم این کمپانی هستند) را اعلام کرده است. این رقم حکایت از ضرر 762 میلیون دلاری برای این کمپانی دارد.

مسئولیت این ضرر را بیشتر بر عهده بخش ارتباطات موبایل این کمپانی می‌دانند که در گزارش‌ها مقدار آن 1.58 میلیارد دلار اعلام شده است. در مقابل باقی واحدهای سونی با افزایش سود عملیاتی روبه‌رو بوده‌اند. مثل واحد Devices که مسئولیت فروش سنسورهای دوربین به اپل و دیگر کمپانی‌ها را بر عهده دارد.

سونی سه ماهه گذشته 9.9 میلیون دستگاه اکسپریا فروخت که قطعا از مقداری که انتظار داشت تا آن را به سومین کمپانی بزرگ فروشنده اسمارتفون برساند، خیلی دور است. با اینکه اکسپریاهای بالا رده محبوب هستند، اکسپریاهای میان رده نتوانستند توجه زیادی از سوی کاربران به خود معطوف کنند.

با وجود این شرایط، کنیشیرو یوشیدا مدیر ارشد امور مالی چنین می‌گوید: ما در مسیر رسیدن به سود عملیاتی 400 میلیارد ینی برای سال آینده هستیم.

همان طور که دیروز هم گزارش شد، قرار است سونی به زودی یک مدیر عامل جدید داشته باشد. هیروکی توتوکی که در حال حاضر CEO و نایب رئیس بخش‌های Business Strategy ،Corporate Development و Transformation است، قرار در این سمت مشغول به کار شود. سونی امیدوار است که این تغییر بتواند تاثیر مثبتی روی کمپانی داشته باشد.

در زیر می‌توانید گزارش منتشر شده از سود این شرکت را مشاهده کنید:

Sony-Q2-FY-2014-results-99-Xperia-smartphones-sales-1


Sony-Q2-FY-2014-results-99-Xperia-smartphones-sales

4 در مورد “ضرر برای سونی، فروش تنها 9.9 میلیون دستگاه اکسپریا در سه ماهه گذشته”

  1. وقتی مردم میرن سراغ محصولات بی کیفیتی مث لنو و پریستیژیو همین میشه البته مردم هم حق دارن قیمت محصولات بعضی کمپانی ها خیلی بالاست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH