بهترین بازی‌های اندرویدی در ماه گذشته

هوا این روزها حسابی سرد شده و باید به دنبال سرگرمی‌های داخل خانه‌ای بود و چه سرگرمی بهتر از بازی‌های ویدئویی که واقعا گذر زمان را از یادمان می‌برند. باز هم با چند بازی جدید در خدمتتان هستیم که به تازگی به فروشگاه گوگل اضافه شده‌اند.

Angry Birds Transformers

angry-birds-transformers-640x360

بالاخره Angry Birds Transformers برای اندروید به طور رسمی عرضه شد. بازی سراسر هیجان و با حضور ترنسفورمرها که امکانات و قابلیت‌های بیشتری نسبت به بازی‌های قبلی این سری دارد.

Botanicula

botanicula-640x380

بوتانیکولا یک بازی با شخصیتهای گیاهی با نام‌های  Mr. Lantern، Mr. Twig ،Mr. Poppy Head ،Mr. Feather و Mrs. Mushroom بوده که در تلاشند آخرین دانه مانده در محل زندگی‌اشان را از دست یک موجود پلاستیکی نجات دهند. این بازی در ابتدا برای پی‌سی و سپس برای دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شد.

Cars: Fast as Lightening

Cars_Racing-640x480

در این بازی می‌توانید با شخصیت‌های کارتون ماشین‌ها مسابقه دهید و رادیاتو اسپرینگز و خانه صاعقه خود را بسازید و با کاراکترهای دوست داشتنی مثل ماتر، فرانچسکو و غیره یک تجربه واقعی از رانندگی و مسابقه‌های ماشین بازی داشته باشید.

Cahmp Man 15

champ-man-15-640x400

بازی مشهور Football Management که به تازگی آپگریدهایی دریافت کرده است، امکان استفاده از هزاران بازیکن، 440 باشگاه و 23 لیگ را به کاربرانش می‌دهد. بازیکنان خود را آموزش دهید و برنامه‌های مربی‌گری تنظیم کنید، افراد خاصی را که می‌خواهید برای آموزش‌های اختصاصی انتخاب کنید، دستور‌العمل‌های تاکتیکی بدهید و ببینید که چگونه این تغییرات بر عملکرد کلی تیم‌تان تاثیر گذار خواهد بود.

Doggins

doggins-640x400

بازی ماجراجویانه درباره یک سگ، سفر در زمان و یک سنجاب شرور. در این بازی به اکتشاف ماه بپردازید، اشیای اطراف‌تان را بو کنید و پلانی برای خراب کردن تاریخ اختراعات بشر بچینید. این بازی یک نوع بسیار جالب و منحصر بفرد است که اگر به سگ‌ها و سفر در زمان علاقه دارید، بهتر است سری به آن بزنید.

Dragon Quest II

dragon-2-640x400

دومین نسخه از سری Dragon Quest برای اندروید آماده شده است. در این بازی RPG کلاسیک، به جستجو در سرزمینهای عدالت و راهروهای پر از پلیدی بپردازید. همه چیز از جمله وردها، سلاح‌ها و دشمن‌ها در این دنیای فانتزی منتظر شما هستند.

Haegemonia-Legions of Iron

Haegemonia-640x400

در Heagemonia Legions of Irons، بازیکنان باید به کاوش و فتح کهکشان‌ها بپردازند. تحقیق به همراه یک شبکه جاسوسی، کمک می‌کند که بازیکنان در سیستم ستاره‌ای که خیلی خطرناک‌تر از آنچه است که در ابتدا به نظر می‌رسد، زنده بمانند.

2 در مورد “بهترین بازی‌های اندرویدی در ماه گذشته”

  1. بهترین بازی‌های اندرویدی در ماه گذشته!!! بعدش گفتین: باز هم با چند بازی جدید در خدمتتان هستیم که به تازگی به فروشگاه گوگل اضافه شده‌اند.
    مگه میشه بهترین بازیهای اندروید ماه گذشته تازه به گوگل استوراضافه بشن؟
    من اصلا علاقه به کامنت گذاشتن ندارم اما یه چیزهایی اینجوری ادم میبینه متعجب میشه جدا از اینا این نوار تبلیغاتی چپ و راست سایتتون خیلی روی مخ مخاطب هست واسه شما پول داره واسه ما اعصاب خوردی! بدون تبلیغ هم مثل خیلی سایت های دیگه میشه کار کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH