با این برنامه‌ها به زندگی کاری خود سر و سامان بدهید! (با لینک دانلود)

قرار بود ایمیل، راه گشای زندگی امروزی و کمک‌رسان به افراد باشد، ولی در عوض با تعداد بی‌شمار پیام، رسید، اطلاعات سفر، پیغام شبکه‌های اجتماعی، اسناد کاری و … ؛ تبدیل ‌به منجلابی که کاربران را در خود، گرفتار می‌کند، شده است (اسپم‌ها را که کلا بگذاریم کنار!).

بر اساس یکی از مطالعات اخیر، بسیاری از متخصصان نزدیک به یک‌سوم از زمان کاری را صرف کلنجار رفتن با ایمیل‌های خود می‌کنند.
شرکت‌های تکنولوژی بسیاری در این زمینه به رقابت پرداخته‌اند تا شاید بتوانند جلوی این سیل اطلاعات را بگیرند.
نارضایتی‌ها تنها مربوط به ایمیل نمی‌شود، بلکه هجوم اطلاعات سرویس‌های دیگر از جمله تقویم و یا لیست کارها نیز مشکلاتی برای کاربران به وجود آورده است.

غول موتورهای جستجو یعنی Google که در دهه گذشته با ارایه استانداردهای Gmail کار ارسال‌های الکترونیکی را ساده کرد؛ در 22 اکتبر از سرویس Inbox خود پرده‌برداری نمود. این برنامه، یک اپلیکیشن برای گوشی هوشمند شماست که به‌صورت خودکار فیلترهایی را بر روی ایمیل‌ها اعمال می‌کند. با کمک این فیلترها، پیام‌های شما به‌صورت خودکار در گروه‌های متفاوتی دسته‌بندی می‌شوند. گروه‌هایی مانند رسیدها، به‌روزرسانی‌های اجتماعی و… که می‌توانید به‌شکل جداگانه به هرکدام رسیدگی کنید و یا به‌طور کل، دسته‌ای را نادیده بگیرید. حتی می‌توانید ایمیل‌ها را در حالت “snooze” قرار داده و در ساعت مشخص و یا مکان مشخص (که با GPS تشخیص خواهد داد) به آن‌ها رسیدگی کنید. مثلا تعیین کنید که بعد از ساعت کار و یا در خانه، به این‌ها ترتیب اثر داده خواهد شد.

این سرویس جدید از گوگل تقریبا چیزی مابین Gmail سابق و دستیار شخصی دیجیتالی شرکت، یعنی Google Now است. البته این محصول از گوگل تنها گزینه قابل انتخاب نیست. بسیاری از شرکت‌های دیگر سعی در ربودن گوی سبقت در این بازار را دارند. در ادامه اشاره مختصری به برخی از آن‌ها خواهیم داشت. 

سرویس‌های مربوط به ایمیل

(Inbox (iOS/Android

این محصول، تلاش جدیدی است از گوگل برای آسان‌سازی فرآیند ارسال پیام. با این برنامه اطلاعات مهمی مانند زمان پرواز، و یا تغییر شماره تلفن یک دوست، به‌صورت برجسته نشان داده خواهد شد.
این برنامه رایگان است ولی در حال حاضر فقط از طریق دعوت شدن می‌توانید از آن بهره ببرید.

111.1

 

iran-apps

(CloudMagic (iOS/Android

جستجو یک ایمیل خاص بر روی گوشی همراه، فرآیند آهسته و زمان بری است. CloudMagic سرعت جستجوی شما را افزایش خواهد داد.

111.2

 

iran-apps

(Boxer (iOS/Android

این نرم‌افزار، رابط برنامه‌های محبوبی مانند Tinder را بر روی ایمیل شما اعمال می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که از کنترل‌های اشاره‌ای حرکتی، استفاده کرده و با یک مالش انگشت بر صفحه، پیام‌ها را پاک کنند و یا پاسخ‌های خودکار ارسال کنند.

iran-apps

سرویس‌های مربوط به تقویم 

(Sunrise Calendar(iOS/Android

این تقویم رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و به کاربر این امکان را می‌دهد که بی‌شمار تقویم منحصربه‌فرد به آن بیفزاید؛ مانند تقویم برنامه بازی‌های یک تیم.
این تقویم به‌جای نمایش هفتگی از نمایش سه‌روزه استفاده می‌کند که باعث کاهش آشفتگی است.

iran-apps

(UpTo (iOS/Android

جستجو در میان تقویم‌های دیجیتالی و به خاطر سپردن موارد لازم همواره کاربران را به دردسر می‌اندازد. با UpTo به‌راحتی در تقویم‌های مختلف بگردید و هر تاریخ مهمی را که می‌خواهید به تقویم خود بیفزایید. مثلا از تقویم دوستتان تاریخ تولدش را و از تقویم پخش شبکه‌های تلویزیونی، روز و ساعت برنامه محبوب‌تان را در تقویم درج کنید.

iran-apps

(Any.Do (iOS/Android

با این سرویس لیست کارها از طریق وسایل مختلف قابل‌ دسترسی است و کاربران می‌توانند تعیین کنند یادآوری هرکدام از کارهایشان در چه زمان و مکانی صورت گیرد.
نزدیک خانه که شدم یادم باشد لباس‌ها را از خشک‌شویی بگیرم. بعد از کار یادم باشد تولد مادرم را به او تبریک بگویم.

111.3

 

iran-apps

(Asana (iOS/Android

این برنامه مخصوص کارهای گروهی است. کارهایی که هر فرد مسئول بخشی از آن است. تا 15 نفر می‌توانید با یکدیگر همکاری کرده و زمان‌بندی بخشی از کارها را به آن بیفزایید. این برنامه به هر عضو می‌گوید که چه‌کارهایی برای انجام دادن دارد.

111.4
iran-apps

1 در مورد “با این برنامه‌ها به زندگی کاری خود سر و سامان بدهید! (با لینک دانلود)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH