تصاویری از اولین دستگاه مایکروسافت لومیا منتشر شده است

کمتر از دو هفته گذشته، مایکروسافت اعلام کرد که می‌خواهد نام نوکیا را از عنوان اسمارت‌فونهایش حذف کند و از این پس هر هوشمندی که ساخت این کمپانی باشد، لوگوی مایکروسافت را بر پیشانی داشته و با نام مایکروسافت لومیا شناخته خواهد شد. تیم ردموند به‌علاوه اعلام کرده بودند که لومیاهایی در راه هستند و در این باره هیچ اطلاعات بیشتری منتشر نشده بود.

امروز اما تصاویری از اولین دستگاه مایکروسافت لومیا در فضای نت پخش شده است. این تصاویر در شبکه اجتماعی چینی Weibo انتشار یافته و مدعی است که نشان دهنده دستگاهی با نام RM-1090 است. دستگاهی که گواهی‌نامه MIIT  (مجوز توزیع در چین) را هم دریافت کرده است.

از تصاویر مشخص است که با یک دستگاه پایین رده مواجه هستیم، چیزی در حد و اندازه‌های لومیا 530 که به آن یک فلش و دوربین جلو اضافه شده است. شاید مایکروسافت قصد دارد کاری که با دو لومیای 520 و 525 کرد انجام دهد، زیرا لومیا 525 تنها آپگریدی از لومیا 520 بود.

با دیدن این دستگاه می‌توان دید که مایکروسافت قصد تغییر در طراحی لومیاها را نداشته و تنها لوگوی این شرکت است که به دستگاه‌های جدید اضافه خواهد شد. فعلا هیچ حرفی از سخت‌افزار این دستگاه زده نشده و باید منتظر شایعات جدیدتر بود.

RM-1090


RM-1090 (1)


RM-1090 (2)

3 در مورد “تصاویری از اولین دستگاه مایکروسافت لومیا منتشر شده است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH