فروش بهتر نوت 4 نسبت به نوت 3 در برخی از مناطق

samsung-galaxy-note-4-launched

سامسونگ چند روز پیش در خانه کنفرانسی درباره درآمدهای شرکتش برگزار کرد. در این کنفرانس نائب رئیس ارشد کمپانی، کیم هیون جون اعلام کرد که نوت 4 در آمریکا و اروپا بیشتر از نوت 3 در همین زمان و سال گذشته، به فروش رفته است. چند هفته پیش بود که گزارشی دیدیم از فروش نوت 4 که اعلام می‌داشت این دستگاه مقدار 4.5 میلیون عدد فروش رفته و این تعداد را 500 هزار کمتر از فروش نوت 3 از سال گذشته می‌دانست، اما حرف‌های اخیر هیون نشان می‌دهد که اوضاع فرق کرده است.

سامسونگ واقعا به یک سکوی طلایی برای پرش از موقعیتی که در آن بود نیاز داشت و این سکو نوت 4 است. دستگاهی با قاب فلزی که هم برای دستان خوشایند است و هم در چشمان کاربر زیبا به نظر می‌رسد. دستگاهی که بالاخره مجهز به یک صفحه نمایش سوپر آمولد با رنگهای طبیعی شد و قلم هوشمندش هم ارتقای چشمگیری داشت.

تلاش‌های کمپانی بالاخره جواب داده و نوت 4 حدودا 5 میلیون دستگاه فروخته است. این مقدار برای نجات سامسونگ کافی نیست، ولی آغاز بسیار خوبی بوده است. این کمپانی روند همگام بودن با تمایلات بازار را با دستگاه‌هایی چون آلفا و A5 و A3 ادامه داد. در ضمن شایعاتی به گوش می‌رسد که شرکت می‌خواهد اس5 خود را با تغییر در طراحی با نام گلکسی اس6 روانه بازار کند. باید منتظر بود و دید.

2 در مورد “فروش بهتر نوت 4 نسبت به نوت 3 در برخی از مناطق”

  1. سلام ممنون از نقد و بررسی
    میخواستم بدونم با توجه به قیمت بالای این دستگاه آیا کاهش قیمت محسوسی خواهد داشت یا اصن ارزش صبر کردن داره؟؟؟
    و اینکه به جز کیفیت نمایشگر و پردازنده آیا تغییراتی نسبت به نوت 3 داشته ؟؟ یعنی می ارزه صبر کرد این گوشی ارزون بشه یا نوت 3 رو بگیریم؟؟؟؟ یا اصن نوت رو بیخیال شیم بریم S5 یا جی 3 بگیریم؟؟؟ ولی ترجیح میدم نوت بگیرم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH