سونی تمام توانایی‌های اکسپریا Z3 را برای Z2 ارایه داد!

z2-angle-colour-sony-xperia

سونی بالاخره به قولش عمل کرد و اندروید 4.4.4 را برای اکسپریا Z2 و اکسپریا Z2 Tablet منتشر کرد. در این به روزرسانی تمام قابلیت های Z3 به گوشی اکسپریا Z2 اضافه می‌شود.

یکی از مهم‌ترین این قابلیت‌ها که به در این به‌روزرسانی گنجانده شده، Remote Play است که در کنسول پلی‌استیشن 4 این امکان را به کاربر می‌دهد تا از طریق وای‌فای بازی‌های خود را بر روی گوشی انجام دهد. همچنین اگر در خارج از منزل بودید، می‌توانید از طریق اینترنت کنسول خود را کنترل کنید. سونی اعلام کرده، این قابلیت تنها در انحصار گوشی‌های اکسپریا خواهد بود و برای دیگر دستگاه‌ها منتشر نمی‌شود.

از امکاناتی که در این به‌روزرسانی به دوربین اضافه شده می‌توان به قابلیت‌های نظیر Sound Photo (گرفتن عکس به همراه صدا)، استفاده از افکت‌های انیمیشنی، Face in ،Multi Camera (استفاده از دو دوربین گوشی به صورت همزمان) اشاره کرد.

از قابلیت‌های مولتی مدیای اضافه شده می‌توان به Hi-res audio برای اجرای فرمت‌های PCM و DSD و همچنین تکنولوژی صوتی DSEE HX برای بالا بردن  کیفیت موسیقی در زمانی که از هدفون استفاده می‌کنید، اشاره کرد.

از دیگر ویژگی‌های این نسخه جدید، گزینه‌های ویرایش تازه در تنظیمات سریع، چرخش هوشمند صفحه نمایش، ضبط فیلم از نمایشگر، حالت Ultra Stamina، قابلیت   Bluetooth unlock (زمانی که یکی از لوازم جانبی سونی که دراری بلوتوث است را به گوشی نزدیک کنید، قفل دستگاه باز می‌شود) اشاره کرد.

6 در مورد “سونی تمام توانایی‌های اکسپریا Z3 را برای Z2 ارایه داد!”

  1. سونی عالیه واقعا بی نظیره
    وقتی زد آر اومد من خریدم اندازه یه پرچمدار برای من کار میکنه
    الکی لقب پرچمدار کوچک بهش ندادن
    از نظر من بهترین گوشی حال حاضر زد3
    تمام

  2. از فردا قیمت z2 میره بالا. دوست عزیز z2 از طرف انجمن عکاسان آمریکا بهترین دوربین آماتور شناخته شد. رو حالت 20.7 بهترین عکسهارو میگیره z2. بیشک بهترین دوربین تلفن های همراه دنیارو z3 و z2 دارن. گوشیهای سونی بقدری واقعی ثبت میکنن و اغراق ندارن که بعضی افراد غیر حرفه ای میگن بیروحه و رنگهای اغراق شده و غیر واقعی سامسونگو میپسندن.عکسهایی که با z2 من میگیرم فقط دوربین عکاسی میتونه مثلشو بگیره. با گوشیهای سونی باید بلد باشی عکس بگیری چون سونی بصورت حرفه ای قرار داده تنظیمات دوربینو. دوربینهای dslrهم رو حالت اتوماتیک افتضاح عکس میگیرن.

  3. زی 2 حرف نداره الان 1350 شده واقعا عالیه، فقط دوربینش یکم معمولیه اما خود گوشی واقعا 20…..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH