بررسی لوازم جانبی اچ‌تی‌سی: زندگی با امکانات بهینه!

تقریبا مدت زیادی است که از معرفی آخرین پرچم‌دار تایوانی یعنی HTC One M8 گذشته و این محصول اندرویدی یکی از بهترین‌های بازار است و همچنان با اینکه کمپانی‌های رقیب مدل‌های جدید خود همانند Note 4 و یا Z3 را روانه بازار کرده‌اند، M8 توانسته با آن‌ها رقابت کرده و کمی دست و پنجه نرم کند!

اما می‌خواهیم در این مقاله به لوازم جانبی یا Accessoryهای HTC نگاهی بی اندازیم که داشتن آنها همراه با یک M8 لذتی فرموش نشدنی است. لوازمی که خرید آن‌ها شاید هر کدام از لحاظ قیمتی هزینه یک اسمارت فون پایین رده را از شما طلب کنند، اما به هر حال ارزش دیدن و یک بررسی خلاصه و مفید را دارند!

البته این لوازم جانبی تنها با این محصول سازگار نبوده و طیف گسترده‌ای از محصولات HTC را پوشش می‌دهد. پس با ما باشید!

+HTC Mini

شاید ابتدا با دیدن این گجت کوچک متعجب شوید و در تولید آن کمی انگشت خود را به دهان برید که این موجود چیست و به چه درد می‌خورد؟ اما اگر با ما باشید متوجه خواهید شد که قطعا ارزش پرداخت هزینه را دارد.

mini+-1

این دستگاه که بیشتر شبیه به یک کنترل تلویزیون است، یک گوشی کوچک و بسیار سبک برای شماست! +Mini به راحتی به M8 شما متصل شده و از این به بعد به تنهایی می‌تواند وظیفه گوشی، کنترل تلویزیون و … را برای شما انجام دهد.

mini++

ظاهر این گوشی کوچک، بسیار زیباست! بدنه‌ای پلاستیکی اما با ظاهری آلومینیومی! مینی پلاس با سایز 118.7 در 39.8 و ضخامت 7.15 میلی‌متر بسیار کوچک است!

+-mini2

SAM_0014

این محصول با یک صفحه نمایش 1.5 اینچی سیاه و سفید از نوع OLED و با وضوح 128 در 128 پیکسل در انتظار دستورات شماست!

+-mini

این محصول با وجود یک درگاه مادون قرمز می‌تواند به عنوان کنترل وسایل منزل به کمک شما بیاید! البته ابتدا باید آن وسیله در گوشی شما انتخاب و ست شده باشد!

mini+remote

مینی پلاس از دو طریق بلوتوث نسخه 2.1 و NFC قابلیت اتصال داشته و این عمل را به سرعت و راحتی انجام می‌دهد. همراه کوچک شما با یک باتری 320 میلی‌آمپری می‌تواند تا 9 ساعت مکالمه کرده و حدود 95 ساعت در حالت آماده به کار دوام بیاورد! یک کابل usb نیز جهت شارژ این زیبای کوچک درون جعبه قرار داده شده است. این گوشی کوچک را می‌توانید با قیمت حدودی 280 هزار تومان از بازار تهیه کنید!

+HTC Mini با محصولات زیر سازگار است:

HTC One M8, HTC Desire EYE, HTC One DUAL Sim, HTC Desire 816, HTC Desire 610, HTC One Max, HTC One, HTC One Mini

در ادامه با عکس‌هایی عملکرد این محصول را با هم می‌بینیم:

++++

m8-mini+

mini+-2

 

mini+call mini+-ir mini+notifi mini+sms port-+

HTC Fetch

یک جاسوئیچی باکلاس و شیک! این محصول، دقیقا یک جاسوئیچی است، آن‌هم با کارکردی ساده و البته مفید!

fetch5

Fetch با سایز 29.35 در 29.35 و ضخامت 9.3 میلی‌متر یک گجت بسیار کوچک و جمع و جور است! گجت کوچک HTC از طریق بلوتوث نسخه 4.0 با گوشی ست شده و کارکردهای کمی دارد! فچ می‌تواند با دکمه‌ای که بر روی خود دارد، گوشی شما را صدا کرده و در صورت گم شدن آن تا مسافت 15 متر آن را برای شما پیدا کند.

fetch-2

همچنین از این وسیله می‌توانید به عنوان شاتر دوربین نیز استفاده کنید. برای این کار کافی است تا M8 خود را بر روی حالت دوربین قرار داده و در جایی بگذارید، سپس با فشردن دکمه روی این گجت کوچک، عکس خود را ذخیره کنید. البته از طریق گوشی نیز می‌توانید دسته کلید گمشده خود را بیابید. باتری Fetch از نوع باتری‌های گرد مدل CR2032 بوده و 6 ماه عمر مفید دارد و به راحتی قابل تعویض است.

fetch-1

HTC Fetch را می‌توانید با قیمتی در حدود 80 هزار تومان تهیه نمایید. این دستگاه با اسمارت فون‌های زیر سازگار است:

HTC Desire EYE, HTC One M8, HTC One M7, HTC One Max, HTC One Mini, HTC Desire 510, HTC Desire

با هم عکس‌هایی این جا سوییچی شیک را می‌بینیم:

 fetch-3

fetch-cover

SAM_0026

 کاور هوشمند HTC Dot View

پس از اینکه ال‌جی، کاور هوشمند خود را بر روی مدل G2 ارایه کرد، اکثر کمپانی‌ها این مسیر را ادامه داده و هر کدام مدل‌های زیادی را وارد بازار کردند. کمپانی تایوانی htc نیز برای مدل M8 یک کاور هوشمند خاص را عرضه کرده است که در نوع خود خاص و زیباست.

dot-view-3

این قاب طراحی ساده‌ای داشته و به طور کامل گوشی شما را می‌پوشاند. در حالت بسته با دوبار ضربه بر روی صفحه نمایش می‌توانید ساعت، وضعیت هوا و البته دمای هوا را بر روی این کاور مشاهده کنید.

dot-view-6

dot-view-1

dot-view-4

در هنگام تماس نیز، با حرکت انگشت از بالا به پایین می‌توانید به تماس پاسخ داده و با حرکت معکوس تماس را رد نمایید.

همچنین در حالت عادی، با لمس کاور از بالا به پایین، می‌توانید قابلیت تماس صوتی را فعال کرده و با گفتن نام شخص مورد نظر با وی تماس بگیرید!

dot-view-2

به دنبال امکان خاص دیگری نباشید! این قاب هوشمند را می‌توانید با قیمتی در حدود 160 هزار تومان از بازار تهیه کنید.

dot-view-5

اسپیکر BoomBass

آخرین وسیله‌ای که قرار است باهم به بررسی آن بنشینیم، اسپیکر BoomBass است!

bombas3

این وسیله یک اسپیکر ویژه برای شما نیست! بلکه این گجت چیزی شبیه ساب باکس بوده و بیشتر وظیفه بالا بردن باس موزیک شما را دارد! این اسپیکر توانایی اتصال به اسمارت فون شما از طریق بلوتوث و NFC را دارد که این عمل به راحتی انجام می‌شود.

BoomBass از یک دکمه برای خاموش و روشن شدن، حالتی کشویی برای قرار دادن گوشی خود در آنجا و پورت مینی USb تشکیل شده است و بس!

bombas4

بوم باس، از یک باتری قابل شارژ 1200 میلی‌آمپری بهره می‌برد که از طریق پورت مینی USB تعبیه شده شارژ شده و توانایی پخش 9 ساعت موزیک را دارد. همچنین این باتری می‌تواند تا 120 ساعت در حالت آماده به کار باشد.

booombassss5

این اسپیکر را می‌توانید با قیمتی در حدود 290 هزار تومان تهیه کنید که به نظر من به هیچ وجه قابل توجیه نبوده و به صرفه نیست! هر چه تلاش کردم تا در مورد این اسپیکر بیشتر بنویسم، واقعا میسر نشد و تنها بایستی به گفتن باس توانمند آن برای موسیقی اشاره کرد که در واقع یک افکت به هنگام پخش موزیک به گوشی شما می‌افزاید.

 boom-bass1

booom6

booombass2

6 در مورد “بررسی لوازم جانبی اچ‌تی‌سی: زندگی با امکانات بهینه!”

  1. سلام
    HTC Fetch با گوشی های کمپانی های دیگه مثل LG سازگار هست ؟
    من خیلی به این وسیله احتاج دارم گوشیم LG G2 هستش

  2. اقای بهمنی لازم به ذکر که در مورد شارژر های نسل جدید اچ تی سی که بیرون داده که گوشی های با ردازنده snapdrogon 800 به بالا رو با 40 درصد سرعت بیشتر شارژ میکنه که شامل اج تی سی وان ام 8 هم میشه و لوازم دیگه ای مثل battery bar و media link HD و bluetoot stereoclip و car kit و … که وسایل واقعا کاربردی و جالبی هستن هم صحبتی نشد ک بهتر بود میگفتین چون واقعا لوازم جالبی هستن

    1. محمد سعید بهمنی

      ممنون از توضیحاتتون دوست عزیز.
      لوازم جانبی که در اختیار ما برای بررسی اختصاصی قرار داشت، این چند مورد بود متاسفانه.

  3. آقای بهمنی ، لطفا دقت کنید این قاب پس آپدیت شدن امکانات بسیاری به آن اضافه می شود
    کنترل موزیک پیغام های واتس آپ و.. را نشان می دهد

    1. محمد سعید بهمنی

      خوب ورژن مورد استفاده ما قبل از آپدیت شدن بوده و تنها همین امکانات ساده را دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH