معرفی یک گوشی با باتری 5000 میلی‌آمپری و استندبای 33 روزه!

marathon-m3-640x0

کمپانی چینی Gionee که پیش‌تر باریک‌ترین تلفن هوشمند را ساخته بود، امروز از تلفن جدیدش به نام Marathon M3، که دارای باتری‌ای فوق العاده است، رونمایی کرد. این تلفن هوشمند دارای یک باتری 5000 میلی آمپری است که می تواند تا 33 روز در حالت استندبای دوام بیاورد.

امروزه یکی از مشکلات کاربران تلفن‌های هوشمند مصرف باتری آن‌هاست. در حال حاضر اکثر تولیدکنندگان تلفن هوشمند، باتری‌هایی با ظرفیت بیش از 3000 میلی آمپر در پرچمدارنشان قرار می‌دهند، چندی پیش موتورولا با معرفی دروید توربو توانست نظر بسیاری را به دستگاه خود جلب نماید. دروید توربو از یک باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر  بهره می‌برد که جزء بهترین‌هاست و می‌تواند تا ۲ روز برای کاربر شارژدهی نماید. اما کمپانی Gionee پا فراتر نهاده و تلفنی با باتری 5000 میلی آمپر تولید کرده است.

گوشی Marathon M3 همانند دیگر محصولات کمپانی Gionee، چندان باریک نیست و ضخامتش 10.4 میلی متر است، همچنین وزن آن بدون باتری 180 گرم است که باید آن را جزء سنگین‌ وزن‌ها دانست.

از مشخصات سخت افزاری این تلفن می‌توان به صفحه نمایش 5 اینچی با روزولشن اچ‌دی، پردازنده 1.3 گیگاهرتزی مدیاتک، 1 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا تا 128 گیگابایت از طریق درگاه میکرو اس‌دی)، اندروید 4.4.4 و دوربین‌های 8 مگاپیکسلی اصلی و 2 مگاپیکسلی سلفی اشاره کرد.

این تلفن فعلا فقط در کشور هند و به قیمت 200 دلار به فروش می‌رسد.

1 در مورد “معرفی یک گوشی با باتری 5000 میلی‌آمپری و استندبای 33 روزه!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH