6 برنامه برتر آفیس برای گوشی‌های اندرویدی

برخی از افراد تلفن‌های هوشمند و تلبت‌ها را تنها وسیله‌ای برای سرگرمی و بازی می‌بینند و از آن‌ها برای کارهای اداری و تجاری استفاده نمی‌کنند. یکی از دلایل عدم استفاده از این گجت‌ها در حوزه‌های کاری استفاده از نرم‌افزار نامناسب است. اما حال با بهبود اپلیکیشن‌ها در این زمینه، قصد داریم بهترین نرم‌افزارهای آفیس برای اندروید را به شما معرفی کنیم.

Microsoft Office Mobile

microsoft office

همان‌طور که می‌دانید مایکروسافت آفیس یکی از قدرتمندترین، پرطرفدارترین و بهترین نرم‌افزارهای ویرایش اسناد مختلف است. این نرم‌افزار مدتی است به صورت رایگان در استورهای اندروید و ios قرار گرفته است. با استفاده از نرم‌افزار آفیس می‌توانید به راحتی به مشاهده و ویرایش تمامی اسناد مایکروسافت ورد، مایکروسافت اکسل و مایکروسافت پاورپوینت بپردازید.

Polaris Office

pola office

این نرم‌افرار رابط کاربری بسیار زیبا و جذابی دارد و کار کردن با آن آسان است. Polaris Office تقریبا از تمامی پرونده‌ها با فرمت‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید جداول و چارت‌های دو بعدی و سه‌بعدی در آن ایجاد کنید.

OfficeSuite 8

OfficeSuite 8

این برنامه، محبوب‌ترین آفیس در دنیا برای موبایل لقب گرفته و تا کنون بیش از 100 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است. توسط این برنامه می‌توانید به تهیه، ویرایش و خواندن فایل‌های ورد، اکسل و پاورپوینت بپردازید. تبدیل به پی‌دی‌اف و خواندن فایل‌های پی‌دی‌اف نیز از قابلیت‌های مهم این برنامه به شمار می‌رود. همچنین می‌توانید فایل‌های خود را به صورت مستقیم در درایوهای مجازی ذخیره کنید.

WPS mobile office

WPS mobile office

این نرم‌افزار مانند تمامی برنامه‌های فوق، توانایی ایجاد فایل‌های ورد، اکسل و پاورپوینت را دارد. کار کردن با این اپلیکیشن آفیس بسیار ساده‌تر از دیگر نرم افزارهاست.

Docs To Go

Docs To Go

Docs To Go تقریبا برای تمامی سیستم عامل‌های موبایل موجود است و محیط آن دارای طراحی ساده و کلاسیک است. این نرم‌افزار تمامی انتظاراتی را که از یک اپلیکیشن آفیس دارید، با خود به همراه دارد و می‌تواند همراه بسیار مطمئنی برای شما باشد.

Google Docs, Sheets, Slides

google docs

کمپانی قدرتمند گوگل از عرصه رقابت در این زمنیه نیز جا نمانده و اپلیکیشن‌های Google Docs, Sheets, Slides را معرفی کرده است. نرم‌افزار Google Docs همان‌طور که از نامش مشخص است، یک برنامه ویرایشی و واژه پرداز برای ساخت و ویرایش متون ساخته شده است.

Google Sheet نیز کار همان اکسل را انجام می‌دهد. از طریق Google Slides می‌توانید اسلایدهای جدید را تهیه و ویرایش نمایید، همچنین قادر هستید فایل‌های پاورپوینت را در آن اجرا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH