مایکروسافت اولین اسمارت فون خود را با نام لومیا 535 معرفی کرد!

بعد از شایعات فراوان، امروز اولین اسمارت فونی که نام مایکروسافت را یدک می‌کشد به‌صورت رسمی معرفی شد، این تلفن همراه ویندوز فونی که لومیا 535 نام دارد، در دو نسخه تک سیم‌کارته و دو سیم‌کارته در این ماه روانه بازار خواهد شد.

Microsoft-Lumia-535-4

لومیا 535 از یک پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 200 با فرکانس 1.2GHz به همراه 1 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند که کاربر قادر است تا اطلاعات خود را بر روی حافظه داخلی 8 گیگابایتی دستگاه ذخیره نماید. همچنین امکان افزودن کارت حافظه جانبی (microSD) نیز در این گوشی وجود دارد.

Microsoft-Lumia-535

صفحه نمایش لومیا 535 از نوع IPS پنج اینچی با رزولویشن (qHD (540×960 است که توسط گوریلا‌گلس 3 محافظت می‌شود. دوربین‌های این گوشی نیز هر دو 5 مگاپیکسلی هستند که برای عکاسی و تماس تصویری پیش‌بینی شده‌اند.

Microsoft-Lumia-535-1

اندازه لومیا 535 بر اساس میلی‌متر 140.2 در 72.4 در 8.8 است که وزن نسبتا سنگین 146 گرمی آن را در بر گرفته است. انرژی مورد نیاز این گوشی را یک باتری 1905 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند.

Microsoft-Lumia-535-3

همانند اغلب اسمارت فون‌های سری لومیا، این گوشی نیز از سیستم عامل ویندوز فون 8.1 استفاده می‌کند که نسخه به‌روزشده لومیا  Denim بر روی آن اجرا می‌‌شود و همانند سایر دستگاه‌های این سری قادر به استفاده رایگان از سرویس‌های مایکروسافت است.

لومیا 535 در شش رنگ و با قیمت 110 یورو روانه بازار خواهد شد.

3 در مورد “مایکروسافت اولین اسمارت فون خود را با نام لومیا 535 معرفی کرد!”

  1. به نظرم شاید مایکروسافت بین حس ترس و شجاعت، ترس رو انتخاب کرد، ترس از اینکه اگر به جای قبول هزینه ی کمتر برای ساخت یک گوشیه میان رده ، هزینه ای بیشتر میکرد و یک گوشیه پرچم دار با ویژگی های فوق العاده ارائه میکرد ممکن بود در همین ابتدای کار زمین بخورد و آن فروشی که انتظار داشت را نکند، امیدوارم با ارائه ی این گوشی مایروسافت بتونه اعتماد به نفس لازم برای ارائه ی گوشی های رده بالاتر را پیدا کنه،

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH