چه اطلاعاتی از گوشی اچ‌تی‌سی وان M9 داریم؟

اچ‌تی‌سی وان M8 پرچم‌دار امسال کمپانی اچ‌تی‌سی است که در میان رقبا توانست خوش بدرخشد، این گوشی از یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بهره می‌برد و دارای پردازنده اسنپ‌‍‌دراگون 801 به همراه 2 گیگابایت حافظه رم است، اما بر اساس قانون طبیعت و زمان نباید همیشه پرچم‌دار و بهترین بماند، زیرا که با مرور زمان و معرفی محصولات جدید سایر کمپانی‌ها این گوشی کم کم از چرخه رقابت خارج می‌شود و می‌بایست این کمپانی پرچم خود را به اسمارت فون دیگری بدهد که گویا اچ‌تی‌سی وان M9 نام خواهد داشت.

HTC-ONE-m8

بر اساس شایعاتی که امروز منتشر شده است، اچ‌تی‌سی پرچم‌دار بعدی خود را در نمایشگاه MWC بارسلونا (در سال میلادی آینده) معرفی خواهد کرد که بر اساس اخبار منتشر شده درباره مشخصات این گوشی، احتمالا M9 دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل باشد که تراکم پیکسلی 564ppi را ارایه می‌دهد. این تراکم پیکسلی نسبت به پرچم‌دار قبلی که 441ppi در هر پیکسل تراکم داشت، بسیار بهتر به‌نظر می‌رسد و احتمالا با یک صفحه نمایش باکیفیت مواجه خواهیم شد.

پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی توان و قدرت خود را از پردازنده اسنپ‌دراگون 805 دریافت خواهد کرد و همچنین دارای 3 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یا همان آب نبات چوبی نیز وظایف سیستمی این دستگاه را برعهده خواهد گرفت؛ شایان ذکر است که تمام کاربران انتظار باتری و دوربین بهتری از این گوشی دارند. گمانه‌زنی‌هایی نیز در خصوص ضد آب و ضد گرد و غبار بودن وان m9 به گوش می‌رسد.

احتمالا اچ‌تی‌سی نیز قصد دارد تا همانند اپل یک نسخه بزرگ‌تر از پرچم‌دار خود را معرفی کند، این گوشی که m9 Max نام خواهد داشت به احتمال زیاد دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی است که در زیر مجموعه فبلت‌ها جای می‌گیرد.

1 در مورد “چه اطلاعاتی از گوشی اچ‌تی‌سی وان M9 داریم؟”

  1. اچ تی سی مانند اپل ????? نه واقعا اچ تی سی مث اپل ای تی رسان یادت رفته 2013 که بقیه کمپانی ها همچین فکری نکرده بودن اچ تی سی وان و وان مینی و وان مکس تولید کرد اگه تقلید هم باشه اپل از سامسونگ و ال جی و سونی و اچ تی سی کپی کرده تا بوده اپل سایزش چار بوده تازه اومده قاطی بزرگترا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH