سامسونگ مدعی شده که انویدیا بنچمارک‌های خود را دستکاری می‌کند!

چند سالی است که سامسونگ شروع به جدل و شکایت از کمپانی‌های مختلف کرده که امروز نیز این شکایت بازی به انویدیا رسید. البته باید این را هم مورد توجه قرار دهیم که زمینه ساز این جدل خود انویدیا بود، زیرا که ماه گذشته از سامسونگ و کوالکام به‌دلیل زیر پا گذاشتن یک پتنت شکایت کرده بود. امروز نیز سامسونگ با هدف تلافی و یا هر چیز دیگر از انویدیا به‌دلیل زیر پا گذاشتن 6 پتنت شکایت کرده است و یک اتهام دیگر نیز به این کمپانی چسبانده، برای اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

nvidia

سامسونگ مدعی شده است که این کمپانی بنچمارک‌های ساختگی را به کاربران خود نمایش می‌دهد و باعث تشویش اذهان کاربران می‌شود. سامسونگ مدعی شده که بنچمارک‌های مربوط به تبلت انودیا شیلد که از خانواده Tegra K1 با چیپست Exynos 5433 بهره می‌برد، ساختگی هستند و بنچمارک‌های اصلی این دستگاه مطابق با آن چیزی نیست که انویدیا منتشر کرده است. البته این قسمت ماجرا کمی به ضرب المثل فارسی شبیه است که می‌گوید «دیگ به دیگ می‌گه روت سیاه» شباهت دارد! زیرا اغلب کاربران، سابقه سامسونگ را در همین مدل از تقلب به خاطر دارند.

کمپانی انویدیا در پاسخ به وب‌سایت Engadget گفته است که در حال پی‌گیری و بررسی شکایت سامسونگ است اما ادعای سامسونگ را در خصوص دستکاری بنچمارک‌ها رد کرده و مدعی شده که هیچ تغییری در ابزار‌ها هنگام تهیه بنچمارک انجام نداده است.

2 در مورد “سامسونگ مدعی شده که انویدیا بنچمارک‌های خود را دستکاری می‌کند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH