سامسونگ قلم جدید خود را با نام Advanced S Pen معرفی کرد!

چند سال پیش زمانی که سامسونگ اولین گوشی گلکسی نوت خود را معرفی کرد، بیشتر افراد معتقد بودند که استقابل زیادی از این فبلت نخواهد شد اما گذشت زمان خلاف این قضیه را ثابت کرد و امروزه سری گلکسی نوت سامسونگ یکی از محبوب‌ترین‌های بازار به شما می‌آیند. سامسونگ سعی می‌کند در هر نسخه قابلیت‌های بیشتر و بهتری را بر روی محصول خود قرار دهد که امروز نیز این کمپانی در طی جلسه‌ای که برگزار کرد، از قلم جدید خود با نام Advanced S Pen پرده برداشت. قلم قبلی محدودیت‌هایی داشت که در این نسخه سعی شده تا این محدودیت‌ها از بین برود. میزان حساسیت Advanced S Pen دو برابر قلم قبلی است و امکات تشخیص زاویه، سرعت و چرخش نیز بر روی آن وجود دارد. همچنین در قلم جدید دست خط طبیعی‌تر و بهتر از گذشته ثبت می‌شود.

Advanced-S-Pen-1

ویژگی‌های جدید موجود بر روی Advanced S Pen باعث می‌شود که هنرمندان یکی از مشتریان این قلم باشند و سایر کاربران نیز بتوانند تجربه بهتری از کار با گلکسی نوت خود داشته باشند.

Advanced-S-Pen

سامسونگ علاوه بر به‌روزرسانی این قلم، SDK یا کیت توسعه نرم افزاری آن را نیز آپدیت کرده است که این امکان را به توسعه دهندگان می‌دهد تا از قابلیت‌های Advanced S Pen بیشترین استفاده را بکنند.

نا گفته نماند که این قلم تنها بر روی گلکسی نوت 4 و گلکسی نوت Edge کار می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH