کاربران از وجود باگ وای-فای در اندروید 5.0 خبر داده‌اند!

ماه گذشته بود که گوگل به‌طور رسمی آخرین نسخه سیستم عامل خود را با نام آب نبات چوبی، که پنجمین نسخه سیستم عامل اندروید بود، معرفی کرد. این ورژن تغییرات زیادی نسبت به نسخه‌های قبلی داشته و بر اساس زبان طراحی جدید گوگل با نام متریال دیزاین ساخته شده است.

android-l

بعد از انتشار نسخه آزمایشی اندروید 5 برای برخی دستگاه‌های نکسوس مشکلی در قسمت باتری دیده شد، این باگ در زمانی بود که وای-فای فعال باشد در این صورت مصرف باتری دستگاه بسیار افزایش پیدا می‌کرد اما خوشبختانه این مشکل در نسخه اصلی برطرف شد. گوگل روز گذشته نسخه اصلی و رسمی اندروید لولی پاپ را برای نکسوس4، نکسوس5، نکسوس 7 (2012)، نکسوس 7 (2013) و نکسوس 9 منتشر کرد. اما افرادی که دستگاه خود را به این نسخه به‌روزرسانی کرده بودند گزارش‌هایی را حاکی از وجود باگ جدید در این نسخه اعلام کرده‌اند. در گزارش‌هایی که کاربران منتشر کرده‌اند، شبکه وای-فای دستگاه دارای باگ است و در جستجو و اتصال به این شبکه دچار اختلالاتی می‌شود. این مشکل هنوز توسط گوگل تایید نشده اما احتمالا در یک به‌روزسانی جدید گوگل اقدام به حذف این مشکل خواهد کرد.

اگر شما هم از مدل‌های مذکور استفاده می‌کنید و دستگاه خود را به نسخه نهایی اندروید 5.0 به‌روزسانی کرده‌اید، مشکل را بررسی کنید و نتیجه را در دیدگاه‌ها قرار دهید.

4 در مورد “کاربران از وجود باگ وای-فای در اندروید 5.0 خبر داده‌اند!”

  1. سلام من تبلت لنوو خودمو اپدیت کردم به ورژن ۵ اندروید اما الان وقتی میرم وایفای تبلت رو روشن میکنم هیچ اتفاقی نمیوفته فقط میمونه روی جمله ی در حال اسکن شبکه و اصلا لیسته وایفای های که کنارم روشن هستن رو نمیاره، در صورتی که قبلا اینجور نبود و بعد از اپدیت اینجور شده حالا نمیدونم چکار کنم تورو خدا کمکم کنید ممنونم

  2. با سلام ، من نکسوس ۷ ۲۰۱۳ دارم و چند روزه اندروید ۵ براش اومده ، به نظرم مصرف باطری خیلی بهتر از قبل شده وهمیشه هم به وای فای وصله و تبلت خیلی نرم و سریع شده و تنها ایراد به نظرم گالری است که حذف شده و با برنامه عکسها باید کاراتو انجام بدی .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH