گوگل با اتوبوس مخصوص خودش به مردم استفاده از اینترنت را آموزش می‌دهد

گوگل با اتوبوس خود به بنگلادش سفر می‌کند تا بتواند به مردم و جوانان این کشور خدمت نماید. این کمپانی تاکنون فعالیت‌های زیادی برای کشور‌های دنیا انجام داده که یکی از مشهورترین آن‌ها گوگل بالون بود. اکنون نیز گوگل یک پروژه جدید را با نام Google Bus Bangladesh آغاز کرده است که در آن اتوبوس گوگل به مناطق مختلف بنگلادش می‌رود تا مردم و جوانان این کشور را بیشتر با اینترنت آشنا کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه گوگل همراه ما باشید.

google-bangladesh-bus

کشور بنگلادش هشتمین کشور پرجمعیت دنیاست و جوانان زیادی دارد، با وجود این شرایط گوگل قصد دارد تا جوانان این کشور را با اینترنت آشنا کند تا هرچه بیشتر جمعیت فضای مجازی افزایش یابد و این افراد نیز بتوانند هرچه بهتر از دنیای اینترنت استفاده کنند.

بر اساس برنامه گوگل، این اتوبوس به نیم میلیون دانش‌آموز شیوه استفاده از اینترنت را آموزش خواهد داد و در طول 12 ماه خواهد توانست 500 مجموعه آموزشی را پوشش دهد. استفاده این افراد از اینترنت باعث می‌شود تا بتوانند با جامعه مجازی هر چه بیشتر ارتباط برقرار کنند و حتی روند زندگی روزانه خود را تغییر دهند. اینترنت به این افراد کمک می‌کند تا بتوانند با دوستان و اطرافیان خود ارتباط آنلاین برقرار نمایند.

البته این فرآیند برای خود گوگل و کسب و کار این کمپانی بسیار مفید است و می‌تواند بر میزان مشتریان و کاربران گوگل بیافزاید. همچنین گوگل در این فرآیند تعدادی دستگاه اندرویدی را نیز در اختیار فراگیران قرار می‌دهد. در پایان به تماشای ویدیوی این پروژه بنشینید.

2 در مورد “گوگل با اتوبوس مخصوص خودش به مردم استفاده از اینترنت را آموزش می‌دهد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH