میزان صدای آی‌فون خود را تا 200 واحد افزایش دهید!

اغلب افراد از میزان صدای اسمارت فون خود راضی نیستند و گاه‌گاهی اقدام به خرید یک اسپیکر مجزا می‌کنند. کاربران آی‌فون نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از کم بودن میزان صدای دستگاه خود رنج می‌برند. افزایش صدای گوشی‌های آی‌فون تنها از طریق جیلبریک امکان پذیر است و با انتشار بروزرسانی جدید از Volume Amplifier کاربران دستگاه‌های آی‌فون قادر هستند بعد از جلبریک گوشی خود صدای دستگاه را تا 200 درصد برسانند و از صدای بالای دستگاه خود استفاده کنند.

Volume-Amplifier-Featured

اپلیکیشن Volume Amplifier بر روی گوشی‌های آی‌فون 6، آی‌فون 6 پلاس، آی‌فون 5s، آی‌فون 5c، آی‌فون 5 قابل اجرا است و محدود به خود گوشی نمی‌شود و کاربران می‌توانند از افزایش صدای آن در اسکایپ، رادیو، وایبر و پخش کننده موزیک استفاده کنند. در تمام دستگاه‌های آی‌فون به‌ صورت معمول کاربر می‌تواند صدای دستگاه خود را تا 100 افزایش دهد اما با کمک اپلیکیشن Volume Amplifier می‌توان این عدد را تا 200 واحد افزایش داد.

البته ناگفته نماند که با افزایش میزان صدای گوشی میزان احتمال ایجاد خسارت به اسپیکر دستگاه نیز افزایش می‌یابد و نباید همیشه از 200 واحد صدا برای پخش استفاده کنیم. اپلیکیشن مذکور رایگان نیست و کاربران می‌بایست مبلغ 1.99 دلار را برای استفاده از آن بپردازند و سپس از میزان صدای دستگاه خود لذت ببرند.

2 در مورد “میزان صدای آی‌فون خود را تا 200 واحد افزایش دهید!”

    1. میری داخل اپ استور اسمش رو میزنی داخل قسمت سرچ بعد اون رو توسط ای تونز خریداری میکنید باید اپل ایدی داشته باشید حتما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH