مایکروسافت می‌تازد، اکنون بیش از نیم میلیون اپلیکیشن در فروشگاه مایکروسافت وجود دارد!

مایکروسافت در یک گزارش اعلام کرده است که در حال حاضر تعداد  اپلیکیشن‌های ویندوز و ویندوز فون حدود 500,000 هزار اپلیکیشن است که تمام آن‌‌ها اکنون در دسترس هستند. این گزارش در وب‌‌سایت مایکروسافت در دوره‌های زمانی مختلف بروزرسانی می‌شود.

windowshalfmillion

با استناد به VentureBeat تعداد کل اپلیکیشن‌های ویندوز استور 525,000 اپلیکیشن است که 187,000 از آن‌ها مربوط به ویندوز و 340,000 آن‌ها مربوط به ویندوز فون است. این اعداد در 30 سپتامبر 2014 منتشر شده است و رشد قابل توجهی را نسبت به دو ماه گذشته نشان می‌دهد.

اگرچه این اعداد همچنان از 1.3 میلیون اپلیکیشن iOS  و اندروید کمتر است اما مایکروسافت در طی یک سال گذشته سعی کرده است تا هرچه بیشتر شکاف بین ویندوز فون و سایر اپلیکیشن‌ها را کاهش دهد که آمار ارقام نشان از موفقیت این تلاش‌ها دارد.

باید قبول کنیم که مایکروسافت فعلا سهم قابل توجهی در میان اسمارت فون‌های بازار ندارد و کم می‌شود بین دوستان و آشنایان یک اسمارت فون ویندوزفونی را مشاهده کرد که احتمالا با راهبرد‌های جدید این کمپانی مشکل مذکور نیز بزودی حل خواهد شد، البته این نکته هم ناگفته نماند که بسیاری از کاربران سیستم عامل ویندوز فون از دستگاه خود راضی هستند و اغلب به روانی و راحتی سیستم عامل خود می‌نازند.

شما روند مایکروسافت را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

3 در مورد “مایکروسافت می‌تازد، اکنون بیش از نیم میلیون اپلیکیشن در فروشگاه مایکروسافت وجود دارد!”

  1. متاسفانه گوشی های خوبی تو بازار که از نظر سخت افزاری و قیمت مناسب باشه ولی ویندوز فونی باشن وجود نداره…

    سری گوشی های لومیا که به جز یکی دو مدلش بقیه اش که اصلا ارزش خرید نداره
    اون یکی دو مدلی هم که اچ تی سی داره هم که ……

    باید امیدوار بود که شرکت مایکرو سافت بتونه گوشی ها ی خوش قیمتی رو به بازار ارائه کنه.که حداقل با برندهایی مثل سونی و اچ تی سی و …. رقابت کنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH