گوشی شیک و متفاوت ZTE Grand S lite را بیشتر بشناسید

ZTE-Grand-s-lite-3

تحقیق‌های انجام گرفته درمورد گوشی‌های هوشمند حکایت از نیاز و تمایل جوامع به صفحه نمایش‌های بزرگ دارد. تاحدی که در دو سال اخیر سازندگان گوشی‌های هوشمند بیشتر به این مهم توجه نمودند تا بتوانند هرچه بهتر پاسخگوی تقاضای جوامع خود باشند. کمپانی بزرگ ارتباطی ZTE نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با تمرکز بر خواسته‌های کاربران توانست در سال 2013 گوشی هوشمند اندرویدی را ارایه نماید که جایزه طراحی بین المللی (iF (iF International Design Award را از آن خود کند. این گوشی منحصر بفرد Grand S lite نام دارد که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

طراحی

همان گونه که اشاره شد یکی از ویژگی‌های این گوشی، طراحی منحصر بفرد آن است. ضخامت 6.9 میلیمتری و وزن اندک در کنار بدنه پلاستیکی با کیفیت آن، موجب حمل آسان و آرامش هنگام استفاده می‌گردد.

ZTE-Grand-s-lite-1

پشتیبانی از دو سیمکارت

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم گوشی Grand S Lite پشتیبانی از دو سیمکارت است. ویژگی که نیاز به حمل دو گوشی را مرتفع ساخته و امکان تفکیک محیط کار از زندگی شخصیتان را در یک دستگاه برای شما فراهم می‌نماید.

صفحه نمایش

Grand S Lite دارای صفحه نمایش 5 اینچ با کیفیت Full HD است. این گوشی از تکنولوژی (OGS (One Glass Solution بهره گرفته که موجب کاهش ضخامت صفحه بدون کاهش کیفیت و مقاومت آن می گردد. همچنین محافظ گوریلا گلس موجود بر روی شیشه به مقاومت آن می‌افزاید.

سخت افزار و حافظه

پردازنده چهارهسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز ساخت کمپانی مدیاتک به همراه پردازنده قدرتمند گرافیکی و 2 گیگابایت رم موجود در این گوشی به شما امکان اجرای سریع  و روان برنامه‌ها و بازی‌های دلخواه‌تان را می‌دهد.

دوربین

دوربین قدرتمند 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی این گوشی لحظه‌های شاد و به یادماندنی شما را با تمام جزئیات ضبط می‌کند. علاوه بر آن نرم افزاری برای ویرایش و افزودن برخی حالات بر روی تصویر گرفته شده، در اختیار شماست تا به زیبایی تصاویر شما بیفزاید.

خدمات متفاوت

شرکت ZTE جهت ارایه خدمات ویژه و متفاوت به کاربران ایرانی، اقدام به عرضه گارانتی 2 ساله برای محصولات خود، انجام Quick Service و یا خدمات سریع در کمتر از 2 ساعت برای تمامی گوشی‌ها با هر نوع خرابی، استفاده از قطعات اورجینال ZTE و بهره‌مندی از تکنسین‌های زبده و آموزش دیده ZTE کرده است تا آرامش خیال بالایی را برای کاربران این برند فراهم کند.

ZTE-Grand-s-lite-2

علاقه مندان می توانند این محصول را از تمامی فروشگاه‌ها و پاساژهای معتبر سراسر کشور با گارانتی پارس سامتل، نماینده انحصاری برند ZTE در ایران و قیمت تقریبی 910 هزار تومان تهیه کنند.

4 در مورد “گوشی شیک و متفاوت ZTE Grand S lite را بیشتر بشناسید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH