با محصولات قدرتمند جدید هوآوی در سال 2015 آشنا شوید!

تا پیش از این یکی از محصولاتی که قرار بود کمپانی چینی هوآوی در سال 2015 به بازار عرضه کند، شناخته بودیم. یکی از این محصولات که قرار است جایگزینی برای Mate 7 باشد، احتمالا با نام Mate 8 همراه با یک صفحه نمایش با رزولوشن 2K، پردازنده خاص هوآوی با نام Kirin 930 و با قیمتی در حدود 650 دلار عرضه می‌شود!

اما این محصول تنها عضو 2K سال آینده این کمپانی نیست. Ascend D8 عضو جدید خانواده Ascend هاست.

D8 از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 2K بهره می‌برد. پس به احتمال زیاد می‌توانیم این محصول را جزء پرچم‌داران سال آینده این کمپانی جاه طلب چینی قرار دهیم. وجود پردازنده 64 بیتی Kirin950 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، از مشخصات فوق العاده D8 است.

ظاهرا این محصول در ماه می سال آینده و با قیمتی معادل 800 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

البته این کمپانی برای جایگزینی اسمارت فون محبوب P7 نیز برنامه‌هایی دارد. P8 با صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح FHD، پردازنده Kirin 930 و 3 گیگابایت رم به بازار عرضه می‌شود. رنج قیمتی P8 در حدود 500 دلار تخمین زده می‌شود. البته این مشخصات در قیاس با D8 آن‌چنان خوب به نظر نمی‌رسد.

اما این پایان ماجرای هوآوی برای سال آینده نیست. محصولات دیگر این شرکت چینی یعنی Ascend 5، 5X، 7 و 7X نیز از دیگر محصولات هوآوی است. این محصولات دارای صفحات نمایشی از 5 تا 5.5 اینچ بوده و وضوح آن‌ها نیز HD و FHD خواهد بود. همچنان قیمت این محصولات برای 5 و 5X در حدود 115 دلار و برای 7 و 7X در حدود 320 دلار خواهد بود.

به نظر می‌رسد که هوآوی خط تولید پر و پیمانی را برای سال آینده تدارک دیده است. باید منتظر ماند با عکس‌های این محصولات جدید هوآوی به بیرون درز کند! آیا هوآوی به طراحی جدید دست خواهد زد، یا همان طرح‌های تکراری را مورد استفاده قرار خواهد داد؟

Huawei-2015-portfolio-Ascend-D8-P8-Mate8

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH