با دستگاه Prynt در کمتر از 30 ثانیه تصاویر سلفی خود را چاپ کنید!

عکس و عکاسی یکی از اختراعاتی بود که به زندگی بشری رنگ وبوی تازه‌ای بخشید و روز به روز پیشرفت کرد. ابتدا تصاویر توسط دوربین‌ها گرفته می‌شدند و سپس در یک محیط بسیار تاریک به چاپ می رسیدند. بعدا دوربین‌هایی ساخته شد که قادر بودند تابلافاصله بعد از ثبت تصاویر، عکس را چاپ کنند بعد‌ها این روند ادامه پیدا کرد که به امروز رسیدیم، زمانی که گوشی و کامپیوتر تبدیل به آلبوم تصاویر ما شدند و کمتر به سراغ عکس‌های چاپی می‌رویم.

Prynt-Camera-Case

اما یک کمپانی فرانسوی تصمیم دارد با یک ایده نو به گذشته باز گردد. کمپانی مذکور اقدام به تولید قاب محافظی با نام Prynt  کرده است که می‌تواند بعد از ثبت تصاویر آن‌ها را چاپ کند و در اختیار کاربر قرار دهد. این قاب که هم وظیفه محافظت از گوشی و هم وظیفه یک پرینتر کوچک را به دوش می‌کشد می‌تواند حدود 10 کاغد را در محفظه خود جای دهد و در حدود کمتر از یک دقیقه (در نسخه‌های نهایی کمتر از 30 ثانیه) تصاویر کاربر را به چاپ برساند.

Prynt-Camera-Case_2

این کمپانی چاپگر مذکور را در چهار اندازه برای گوشی‌های مختلف در اوایل سال 2015 روانه بازار خواهد کرد و تصمیم دارد تا در آینده یک نسخه نیز برای فبلت‌ها (نظیر گلکسی نوت 4) بسازد. اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که اگر همیشه این دستگاه بر روی گوشی ما سوار باشد بر ضخامت آن تاثیر بسازایی می‌گذارد و تقریبا ضخامت گوشی را سه تا چهار برابر افزایش می‌دهد.

2 در مورد “با دستگاه Prynt در کمتر از 30 ثانیه تصاویر سلفی خود را چاپ کنید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH