با این برنامه تمام کارکرد خود بر روی گوشی را مدیریت کنید (با لینک دانلود)

152.1

Appdicted ابزاری است که بر میزان استفاده شما از اپلیکیشن‌های مختلف دستگاه‌تان نظارت و اعلام می‌کند از هرکدام به چه میزانی استفاده کرده‌اید. هدف اصلی آن، ارایه گزارش عملکرد شما به خودتان است. حالا می‌توانید با خود رو راست بوده و ببینید واقعا این‌همه وقت را صرف چه کرده‌اید؟

این ابزار از تاریخچه برنامه و دستگاه شما استفاده کرده و نظاره‌گر میزان استفاده‌تان با دستگاه خواهد ­بود. شاید نحوه کارکرد برنامه، این سوال را به ذهن افراد بیاورد که آیا مشکلی برای حریم شخصی آن‌ها پیش نمی‌آید؟ در پاسخ باید بگوییم که ماهیت کارکردی این ابزار به‌گونه‌ای است که اجازه دسترسی به اینترنت را ندارد، درنتیجه همه‌چیز بین شما و این برنامه باقی‌مانده و به بیرون درز نمی‌کند.
اطلاعاتی که جمع‌آوری می‌شوند، مواردی است مانند گزارش این‌که از کدام برنامه‌ها و به چه میزان استفاده می‌کنید، چقدر به سراغ گوشی‌تان می روید، و بسیاری اطلاعاتی از این دست را در اختیارتان قرار می دهد. پس ‌از آن می ‌توانید ببینید، برنامه‌هایی که بیشتر استفاده کرده‌اید، کدام‌ها بوده‌اند، چه مدت‌زمانی را صرف آن‌ها کرده‌اید و چند بار به سراغشان رفته‌اید.

این برنامه، میزانی است برای تشخیص ابتلا به برنامه‌های گوشی، مخصوصا در مورد افرادی که از صرف تمام عمر خود پای وایبر، فیس‌بوک، کندی کراش و… نگران‌اند. اگر جرات این کار را دارید، امتحان این برنامه خالی از لطف نیست.

رابط کاربری، با شمایل Holo-style بوده و کار با آن ساده است، بنابراین نگرانی‌ای بابت سردرگمی نخواهید داشت.

152.2

مزایا:

  • نظارت بر میزان استفاده، زمان استفاده و طول مدت استفاده از هر برنامه.
  • ظاهر رابط کاربری با شمایل Holo، که کار کردن با آن را ساده و ظاهرش را خوشایند کرده است.
  • استفاده رایگان از این اپلیکیشن
  • برنامه اجازه اتصال به اینترنت را ندارد، لذا ذره‌ای از اطلاعات شما از دستگاه تان بیرون نخواهد رفت.

معایب:

  • کارآیی دیگری جز جمع‌آوری این قبیل اطلاعات ندارد.
  • برنامه‌های متعددی با همین کارکرد می‌توان یافت.

درمجموع:

برنامه جمع ‌و جور و جالبی است. شاید برای همیشه در منو گوشی شما باقی نماند، اما امتحانش خالی از لطف نیست، مخصوصا برای افرادی که در مورد این قبیل اطلاعات کنجکاوند.
از آنجایی‌که برنامه‌ای به نسبت جدید است، بی‌شک خالی از اشکال نخواهد بود؛ اما ازآنجایی‌که پولی بابت آن نمی‌پردازید، جایی برای نگرانی‌ نیست.

iran-apps

1 در مورد “با این برنامه تمام کارکرد خود بر روی گوشی را مدیریت کنید (با لینک دانلود)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH