اسکرین شات‌های اندروید 5.0 بر روی گلکسی نوت 3 به بیرون درز کرد!

امروز اسکرین شات‌هایی را از اجرای اندروید 5.0 به همراه سنس 6 بر روی اچ تی سی وان m8 را در آی‌تی‌رسان مشاهده کردیم که حکایت از انتشار به موقع این بروزرسانی داشت. اما گویا سامسونگ با دیدن این تصاویر به خود پیچیده است و تصمیم گرفته وی نیز اسکرین شات‌هایی را از این تصویر زمینه (عمدی یا غیر عمدی) به بیرون منتشر کند. برای تماشای این اسکرین شات ها همراه ما باشید.

این شرکت کره‌ای اسکرین شات‌هایی از اجرا آب نبات چوبی بر روی گلکسی نوت 3 را منتشر کرده است که در زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. (برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی بر روی آن‌ها کلیک نمایید)

نوار تنظیمات سریع در این نسخه تغیییراتی را در بر داشته است و همانند همیشه رابط کاربری تاچ ویز نیز بر روی گوشی در حال اجراست که همان حال و هوای گوشی‌های سامسونگ را به اندریود 5.0 می‌بخشد.

به تصویر منو تنظیمات نگاه کنید، این منو نسبت به گذشته تغییرات زیادی کرده است و بیشتر شبیه به نسخه اصلی گوگل است اما از آن جایی که سامسونگ نمی‌تواند هیچ محصولی را که از سوی گوگل می‌آید دست کاری نکند(!) پس تغییراتی را نیز انجام داده است. یکی از تغییرات اصلی که بیشتر به چشم می‌آید تغییر رنچ نوار‌ها از آبی به سبز است.

احتمال دارد سامسونگ در اندروید 5.0 انیمیشن‌های جدیدی اضافه کند و همچنین حرکت بین منو ها با روانی بیشتری انجام شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH