با گوریلا گلس 4 حتی اگر گوشی به زمین سقوط کند باز هم نخواهد شکست!

دنیای صفحه نمایش اسمارت فون‌ها به این صورت است که اگر از دست کاربر رها شوند و با جایی محکم اصابت کنند، به طور حتم می‌شکنند و یا ترک بر می‌دارند. اما آرام باشید، این هم مشکل چندان بزرگ و حل نشدنی‌ای نیست. البته از این به بعد؛ زیرا با حضور گوریلا گلس 4 هیچ صفحه‌ای نخواهد شکست.

gorilla-glass-4

Gorilla Glass 4 یک محافظ صفحه نمایش است که مانع شکستن و یا خرد شدن صفحه می‌شود و در 80 درصد موارد پیروز میدان است، این درحالی‌ست که اغلب شیشه‌ها اگر از فاصله یک متری به زمین بی‌افتند، خواهند شکست. گوریلا گلس 4 از موادی تشکیل شده که آن را در برابر سطح تماس‌های مستحکم، نظیر سطح پیاده‌رو مقاوم می‌کند. سقوط اسمارت فون از دست کاربران یکی از دلایلی است که باعث خرابی دستگاه‌ها می‌شود و در اغلب موارد هزینه زیادی را برای کاربر ایجاد می‌کند.

این شیشه محافظ درحال آزمایشات اولیه است و به‌زودی روانه بازار خواهد شد؛ البته صفحه نمایش دستگاه‌های زیادی توسط شیشه‌های گوریلا گلس محافظت می‌شود و این در حالی‌ست که شاید شما تاکنون نام آن را نیز نشنیده باشید و حتی شاید دستگاه‌هایی هم که اکنون از آن‌ها استفاده می‌کنید، توسط گوریلا گلس محافظت شده باشند.

به احتمال زیاد گجت جدیدی که خریداری خواهیم کرد، توسط گوریلا گلس 4 محافظت خواهد شد و با این باد‌ها نخواهد لرزید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH