عکس‌های خود را با مکعب Lume نورانی کنید!

1

فلش‌های LED موجود در کنار دوربین تلفن‌های همراه معمولا قدرت کمی دارند و تنها برای سوژه‌های نزدیک مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر شما از کسانی هستید که از دوربین تلفن هوشمند خود به عنوان یک وسیله عکاسی حرفه‌ای استفاده می‌کنید و روشن بودن تصاویر برای شما مهم است؛ شاید استفاده از یک منبع نور جدا بتواند گزینه مناسبی باشد. Lume Cube گجتی است که به تازگی معرفی شده و به شما این امکان را می‌دهد تا در تاریک‌ترین فضاها، روشن‌ترین تصاویر را ثبت کنید! این مکعب کوچک 1.5 اینچی (3.8 سانتی‌متر)، سه چراغ LED قدرتمند دارد که توان تولید 1500 لومن را دارد (لومن: واحد بین‌المللی تشعشع برابر مقدار نوری که از یک شمع معمولی ساطع می‌گردد). به لطف بدنه فلزی، این دستگاه ضدآب هم است و این یعنی برای عکاسی در زیر آب بسیار مناسب است. می‌توانید این مکعب کوچک را روی سه‌پایه مخصوصش یا هر نگه‌دارنده دیگری قرار دهید. همچنین برچسب‌های مکشی قرار گرفته بر روی قاب دستگاه به کاربر این امکان را می‌دهد تا بتواند آن را بر روی هر سطحی بچسباند.

Lume Cube قابلیت اتصال به سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS را دارد و علاوه بر این دو با دوربین‌های محبوب GoPro نیز به خوبی کار می‌کند. برای کارایی بیشتر و همچنین اتصال چند مکعب به یکدیگر باید اپلیکیشن مخصوص این گجت‌ها را دانلود و نصب نمایید. شرکت تولیدکننده قول داده است تا باتری این گجت تا 2 ساعت استفاده مدام را دوام آورد و همچنین شارژ مجدد آن توسط پورت USB حدود یک ساعت زمان می‌برد.

2

Lume Cube در حال حاضر به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد اما به زودی فروش آن در بازار هم شروع خواهد شد. برای داشتن یکی از این مکعب‌های نورانی باید 59 دلار خرج کنید و اگر دو تا از آن‌ها را می‌خواهید، 99 دلار باید بپردازید. همچنین کیت چهارتایی این محصول به همراه لوازم جانبی ویژه مثل پایه نگه‌دارنده نیز چیزی حدود 249 دلار برایتان آب می‌خورد!

لازم به ذکر است که ایده اولیه تولید این محصول در سایت معروف کیک استارتر منتشر شد و پس از جمع‌آوری سرمایه اولیه از طریق بازدیدکننده‌های سایت، این پروژه عملیاتی شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH