آی‌پد ایر 2 با روکش طلای 24 عیار چگونه به نظر می‌رسد؟

آی‌پد ایر 2، تبلتی قدرتمند اما گران قیمت که با کمک سیب گاز زده‌اش دل خیلی‌ها را به سوی خود کشانده است. همانند اغلب محصولات، این تبلت نیز در رنگ‌های مختلف روانه بازار شده که یکی از این رنگ‌ها طلایی است. رنگی که بیشتر بانوان علاقه به آن نشان می‌دهند، هر چند که فقط رنگ طلایی دارد و از طلا نیست. البته به هیچ وجه نگران نباشید که اپل محصولی با طلای واقعی تولید نکرده است. زیراکه یک کمپانی ویتنامی آی‌پد ایر 2 با روکش طلای 24 عیار به کاربران خود می‌فروشد. جالب به نظر می‌رسد (البته تنها جالب است و به هیچ وجه اقتصادی به نظر نمی‌رسد).

iphone-6-gold-1

قیمت آی‌پد ایر 2 (64 گیگابایتی) با روکش طلا 24 عیار حدود 1315 دلار است (که حساب به واحد پول ایران را بر عهده شما می‌گذاریم) و البته در این بخش نیز نگرانی وجود دارد زیراکه کمپانی مورد نظر تمام نسخه‌های آی‌پد ایر 2 را با روکش طلا می‌سازد و فرقی در میزان حافظه داخلی برای کمپانی وجود ندارد و نسخه 16 و 128 گیگابایتی نیز وجود دارد.

ipad-air-2-gold

این کمپانی ویتنامی برای خریداران محصولات خود جوایزی را نیز در نظر گرفته است که در آخر هر ماه به آن‌ها اهدا می‌شود. جوایزی نظیر فندک، کراوات، سنجاق و… طلایی.

passport-gold

البته حوزه تخصصی این کمپانی تنها محدود به اپل نمی‌شود و اغلب محصولات گران قیمت توسط این کمپانی روکش طلا می‌خورند. برای مثال پیش‌تر نیز کمپانی مذکور نسخه‌هایی با روکش طلا از بلک‌بری پاسپورت و آی‌فون 6 ساخته بود.

iphone-6-gold

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH