بهترین نرم‌افزارهای اندرویدی مناسب برای کارهای تجاری

در این چند سال اخیر، اسمارت‌فون‌ها پیشرفت چشمگیری داشته‌اند به طوری که خیلی از افراد بیشتر کارهای خود را با اسمارت‌فون‌شان انجام می‌دهند و دیگر برای کارهای پیش پا افتاده سراغ لپ‌تاپ و یا کامپیوترشان نمی‌روند. حال مدتی‌ست با نرم‌افزارهای اندرویدی در حوزه کارهای تجاری بهبودهایی را داشته‌اند، بنابراین ما قصد داریم بهترین آنان را به شما معرفی کنیم.

Tiny Scan: PDF Document Scanner

tiny scan

شما از طریق این نرم افزار قدرتمند و جالب می‌توانید گوشی و تبلت اندرویدی خود را به یک اسکنر تبدیل کنید. کار کردن با این نرم افزار بسیار ساده است، از طریق دوربین گوشی از اسناد، مدارک، تصاویر و متون دیگر عکس گرفته و در اختیار این نرم افزار قرار دهید تا آن را به فرمت PDF تبدیل کند.

لینک دانلود

Cloud Print

cloud print

Cloud Print نرم افزاری ساده‌تر ست که توسط کمپانی بزرگ گوگل ساخته شده و می‌تواند گوشی و تبلت‌تان را به صورت بی‌سیم به چاپگر متصل کرده و اسنادی را که صف انتظار قرار داده‌اید، برای شما چاپ کند.

لینک دانلود

Dropbox

dropbox

فضاهای ابری جزء نرم‌افزارهایی بسیار پرکاربرد در مسایل تجاری هستند. شما تنها با ایجاد یک حساب Dropbox می‌توانید تمامی فایل‌های مورد نیازتان را در آن قرار دهید و محدود به استفاده از یک سیستم جهت فایل‌های تجاری‌تان نباشید. از دیگر نرم افزارها در این حوزه می‌توان به Google drive و One drive اشاره کرد.

لینک دانلود

Inbox by Gmail

inbox-by-gmail-swipe

تیم برنامه‌ساز جی‌میل مدتی پیش نرم‌افزاری به نام Inbox را عرضه کردند. هدف این نرم‌افزار مدیریت آسان و راحت ایمیل‌ها است. اگر شما روزانه ایمیل‌های زیادی را رد و بدل می کنید، این برنامه می‌تواند کمک شایانی جهت کنترل آن‌ها بکند.

لینک دانلود

Microsoft Office Mobile

wps

تقریبا همه ما کم و بیش با نرم افزار قدرتمند آفیس بر روی پلتفرم PC آشنا هستیم. حال مایکروسافت نسخه اندوریدی آن را منتشر کرده که می‌توان آن را بهترین‌ نرم‌افزار موجود برای تهیه و ویرایش اسناد برای موبایل دانست.

لینک دانلود

Microsoft Remote Desktop

remote

از طریق این نرم‌افزار قادر هستید بر روی منابع سیستم‌تان کنترل داشته و روزهایی که در حال سفر و یا ماموریت کاری هستید، از آن استفاده کنید، همچنین اگر به فایلی از کامپیوترتان نیاز پیدا کردید، می‌توانید به سادگی آن‌ها را دانلود کنید.

لینک دانلود

CamCard Free

cam card

CamCard مخاطبین تجاری و موقعیت و آدرس شرکت آن‌ها را ذخیره و دسته بندی می‌کند. همچنین اطلاعات مربوط به کارت‌های تجاری را از شما گرفته و ملاقات‌های مربوط به کسب و کار با افراد را یادآوری می‌کند.

لینک دانلود

Evernote

Evernote-Logo

Evernote یکی از کامل‌ترین نرم‌افزارها در زمینه ایجاد و مدیریت یاداشت‌های ضروری است. این نرم‌افزار نمونه‌هایی از یادداشت‌های مختلف را برای شما تهیه کرده تا بسته به نوع کارتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

لینک دانلود

Facebook Pages Manager

facebook manger

امروزه شبکه‌های اجنماعی همچون فیس‌بوک نقش مهمی را در مسایل تجاری ایفا می‌کنند. شما از طریق فیسبوک می‌توانید محصولات و نوآوری های شرکت‌تان را به مشتری‌ها نشان دهید. نرم افزار Facebook Pages دسترسی کاملی را در اختیار مدیران صحفه (پیج) شرکت قرار می‌دهد.

لینک دانلود

Google Calendar

CalendarApps-BusinessCalFinal-645x611

یکی از اساسی‌ترین نرم‌افزارها در حوزه تجارت که کاربرد ساده‌ای نیز دارد، تقویم است. اما منظور ما هر تقویمی نیست! کمپانی گوگل در زمان عرضه اندروید آبنبات چوبی، نرم افزار Google Calendar را در آن قرار داد. این نرم‌افزار به جیمیل شما متصل شده و بر آن پردازش‌هایی را انجام می‌دهد، سپس پیشنهاداتی در رابطه با کار به شما خواهد داد.

لینک دانلود

Google My Business

google business

Google My Business جزء معدود نرم‌افزارهای گوگل است که محبوبیت زیادی را به‌دست نیاورده، اما نمی‌توان آن را بی‌استفاده دانست. این نرم‌افزار این امکان را می‌دهد که اطلاعات تجاری خود را بر روی موتور جستجوی گوگل و گوگل مپ به‌روز کنید. همچنین می‌توانید نقد و بررسی‌هایی که مشتریان درباره محصولات‌تان بیان کرده‌اند، خوانده و به آن‌ها پاسخ دهید.

لینک دانلود

MailChimp for Android

external_mcand_connect

MailChimp نرم‌افزار بسیار محبوبی که شما از طریق آن می‌توانید به سادگی ایمیل گروهی ارسال کنید. البته نسخه اندروید آن هنوز دارای محدودیت‌هایی نسبت به نسخه اصلی است.

لینک دانلود

SIGNificant Signature Capture

screen480x480

نظر شما درباره نرم‌افزاری که بتوانید با آن قراردادها و اسناد خود را امضا کنید، چیست!؟ SIGNificant نرم‌افزاری است که امضای شما را را بررسی و ذخیره میکند و می‌توانید از آن در متون و اسنادی که باید امضا شوند، استفاده کنید.

لینک دانلود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH