با مدل فوق لوکس مرسدس بنز S600 Maybach آشنا شوید

مدل جدیدی از سری پرچم‌دار کمپانی مرسدس بنز که بر اساس سری S-Class تولیدشده که نام Maybach S600 را بر روی خود دارد و هفته گذشته در لس آنجلس رونمایی شد. مدل فوق از نمونه‌های S-Class بزرگ‌تر بوده و نسبت به مدل می باخ 57 از فضای بیشتری برخوردار است.

17

طراحی داخلی این مدل فوق لوکس در سطحی است که مرسدس بنز این مدل را به عنوان بالاترین سطح سفارشی سازی و شخصی سازی خودش می‌داند. استفاده از چرم طبیعی بسیار لوکس، فلز و چوب طبیعی باعث شده تا این نمونه نسبت به مدل‌های دیگر کاملا متمایز شود.

_dsc4506

ویژگی‌های موتوری این محصول در نمونه S500 V8 Maybach و V6 S400 4Matic نیز وجود دارد. طبق برنامه ریزی‌های کمپانی مرسدس بنز این محصول همراه با مدل S600 در بهار سال آینده و ابتدا در انگلستان به فروش خواهد رسید. قیمت تقریبی این مدل لوکس بنز چیزی بین 10 تا 15 هزار پوند بیشتر از مدل‌های سری S است. در واقع برای این محصول باید چیزی در حدود 130 هزار پوند کنار گذاشت.

dsc06116_0

مرسدس برای تولید این خودرو، به طور مجدد دست به طراحی سری Maybach زده است. این مدل با سقف جدیدتر و البته وزن حدودا 150 کیلوگرم سنگین‌تر تولید می‌شود و ظاهر داخل و خارج این محصول نیز بسیار زیباتر از گذشته است.

dsc06153

اما داخل S600 به حدی لوکس کار شده که شما به هیچ وجه نمی‌توانید یک قطعه پلاستیکی را درون آن بیابید. تمام قطعات درون S600 با چرم طبیعی پوشانده شده است، از اطراف پنجره گرفته تا صندلی‌ها، اطراف آن و حتی پایین قسمت داشبورد!

dsc06157

البته به نظر می‌رسد مرسدس بنز از کیت AMG در این محصول بهره‌ای نبرده است. مدیر فروش و بازاریابی این کمپانی به این موضوع به طور مستقیم اشاره کرده و عنوان می‌دارد که این ویژگی برای سری A بوده و نمونه‌های می‌باخ، بیشتر از لحاظ ظاهری و لوکس بودن مد نظر مشتریان هستند.

dsc06126 dsc06142 dsc06150 dsc06160

27 در مورد “با مدل فوق لوکس مرسدس بنز S600 Maybach آشنا شوید”

  1. ایشالله روزی برسه که همه هر ماشینی که دلشون میخواد داشته باشن امین شکرت خدا ما به تو اعتماد داریم که اون روز رو هم خواهیم دید

  2. ایشالله روزی برسه که همه هر ماشینی که دلشون میخواد داشته باشم امین شکرت خدا ما به تو اعتماد داریم که اون روز رو هم خواهیم دید

  3. الان قیمت سال 1399 قیمت جهانیشو 1.000.000میلیون درهم تعیین کردن.با درهم 6هزارو دوبیتی میشه 6میلیارد و دویست میلیون ب جز پول گمرکیش حداقل 15میلیارد تومان.تازه اگه طرف کارت بازرگانی داشته باشه و اینکاره باشه

    1
    2
  4. با سلام و عرض ادب و ارزوی سلامتی برای تمام ایرانیان عزیز که ملتی بسیار با لیاقت و مهربان هستند
    جایی که دزدی و خیانت تو صنعت و هر جای اون نباشه و تولید کننده هدفش فقط جیب خودش نباشه و هدفش رضایت مشتری و ارزش گذاشتن به جان مصرف کننده و در نهایت داشتن وجدان باشه یه چیزی میشه عین همین که اون کشور داره تولید می کنه و چیزی داره تولید می کنه که خودش داره سوارش میشه نه مثل ایران خودرو یا فلان تولید کننده که صاحبانش خودشان محصولات خودشان را جرات نمی کنند سوار بشوند چون می دونن غیر قابل اعتماده از هر لحاظ!! انشاالله مبارک صاحبش باشه و انشاالله همه بتونن سوار بشون چون عزت نفس انسان بسیار بالاست و نباید به خاطر حسرت خوردن برای سوار شدن به این ماشینها زیر سوال بره.
    با آرزوی سلامتی برای تمام ایرانیان و تمام ملتهای جهان.
    یا حق

  5. کارمند رسمی آموزش و پرورش هستم ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
    با سلام و عرض ادب
    بسیار زیبا و جذاب می باشد، انشااله مبارک صاحب آن باشد، خیلی شیک و مردانه پسند است .
    ۰۹۱۲۲۲۰۱۳۰۱

    1
    2
  6. مرسدس بنز تو کلاس سری اس همیشه خوب بوده خوب هست و امیدوارم بهترین هم بمونه

    فقط خدارو از صمیم قلب شاکرم که پیشرفت علم و تکنولوژی و صنعتو به تلاش و زحمت اون جامعه میبخشه نه به عبادت

    1
    9

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH