گلکسی S5 حدود 40 میلیون دستگاه از گلکسی S4 کمتر فروش داشته است!

امروز گزارشی را از انتظار فروش آی‌فون در ماه‌های آینده در آی‌تی‌ىسان مطالعه کردیم اما گویا سامسونگ چندان وضع مناسبی ندارد. امروز گزارشاتی از میزان فروش سامسونگ نیز منتشر شد که حاکی از شرایط بد این کمپانی دارند، زیرا فروش پرچم‌دار این شرکت نه نتها نتوانسته انتظارات را برآروده کند، بلکه کمتر از پرچم‌دار قبلی نیز فروش داشته است.

galaxy-s5-plus

سامسونگ انتظار داشت که پرچم‌دار فعلی خود یعنی گلکسی S5 بتواند 20 درصد بیشتر از نسخه قبلی به فروش برود، این درحالیست که فروش این محصول در حال حاضر 40 میلیون دستگاه از نسخه قبلی کمتر است.

محصلات سامسونگ از همان ابتدا در آمریکا سر و صدای بسیاری به پا می‌کنند و ابن کشور تنها مکانی است که فروش گلکسی S5 در آن افزایش یافته. در مقابل آمار فروش گلکسی S5 در آمریکا، کشور چین قرار دارد. فروش پرچم‌دار فعلی سامسونگ در کشور چین حدود 50 درصد کاهش یافته است.

بر اساس این آمار و ارقام، سامسونگ نتواسته خوب عمل کند و نیاز به توجه بیشتری از سوی مدیران خود دارد و به احتمال زیاد این کمپانی برای فروش محصولات تولید شده‌اش به تبلیغات همه جانبه تکیه خواهد کرد و شاید مدیران سطح بالای این شرکت نیز تغییر کنند و نیروهای باتوان‌تری جایگزین شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH