ادعای عجیب مه‌تل در خصوص اپلیکیشن سیبچه!

شرکت اکسیر تجارت صبا با نام مه‌تل اغلب محصولات اپل را گارانتی می‌کند و در ابتدا نیز اعلام کرده بود نماینده رسمی اپل است. شرکت مذکور از سال 1390 محصولات اپل را گارانتی و خدمات پس از فروش ارایه می‌دهد. این شرکت اخیرا یک تصویری را در وب‌سایت خود قرار داده که جنجال برانگیز است.

اپلیکیشن سیبچه یکی از بهترین فروشگاه‌های اپلیکیشن برای سیستم عامل iOS است که کاربران بسیار زیادی دارد و تقریبا بر روی اغلب محصولات اپل می‌توان این اپلیکیشن را دید و تاکنون مشکلی در خصوص آن از سایت‌ها و یا کاربران نشنیده‌ایم. اما مه تل نظر تفاوتی دارد. این شرکت در تصویری که در سایت خود قرار داده است (تصویر زیر)، مدعی شده که هر دستگاهی که تاکنون این اپلیکیشن بر روی آن نصب شده باشد از این پس شامل گارانتی نخواهد شد! دلیل این شرکت برای این اقدام نیز جالب است، مه‌تل مدعی شده که اپلیکیشن سیبچه بر روی سیستم عامل iOS اختلالاتی ایجاد می‌کند که این امر شامل لغو گارانتی کاربران این اپلیکیشن می‌شود.

sibche123

حال گیریم که سیبچه چنین مشکلی  را بر روی iOS ایجاد و به قول مه تل در آن اختلال ایجاد می‌کند، پس چرا از سایر کمپانی‌هایی که محصولات اپل را با گارانتی معتبر روانه بازار می‌کنند و به‌طورحتم کاربران آن‌ها نیز از سیبچه استفاده می‌کنند تاکنون چنین ادعایی را در خصوص لغو گارانتی‌ نشنیده‌ایم؟ سیبچه تاکنون در وب‌سایت خود پاسخ و عکس‌العملی به این موضوع نداشته است.

حال معلوم نیست این اقدام مه تل تنها به دلیل اختلافات بین دو شرکت است یا واقعا سیبچه در iOS اختلال می‌آفریند. نظر شما کاربران عزیز در خصوص اقدام مه تل چیست؟

4 در مورد “ادعای عجیب مه‌تل در خصوص اپلیکیشن سیبچه!”

  1. به نظر من داره درست میگه.نرم افزار سیبچه مشکلاتی رو برای ایفون به همراه داره از جمله استفاده بیش از حد از باطری که بعد از پاک کردن نرم افزارها و بازی هایی که از سیبچه دانلود کرده بودم حل شد.بازی و نرم افزار هایی که از سیبچه نصب میشه باعث میشه پشت دستگاه خیلی سریعتر و بیشتر داغ بشه این قضیه رو روی چندتا از گوش های دوستان امتحان کردم که دیدم این مشکل رو اونها هم دارن که با پاک کردن سیبچه و نرم افزارها مشکل برطرف شد.البته این نظر شخصی بنده بود شاید کسانی هستن که راضین و مشکلی ندارن

  2. من رو گوشیم سیبچه رو دارم نرم افزار خیلی خوبیه ولی یک بدی که داره اینه که بعد یه ماه (یه مدت) نرم افزار هایی رو که از سیبچه دانلود شده باز تمیشه ( باز نشده بسته میشه ) ولی روی عمل کرد کلی گوشی هیچ تاثیری نزاشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH