ورزش خونین، جایی که باختن در بازی از خون واقعی شما کم می‌کند

1

شاید اصطلاح کم شدن خون در بازی‌های کامپیوتری برای بسیاری از ما کاملا آشنا و مرسوم باشد ولی این عبارت تنها در عالم دیجیتالی قابل درک است و نمی‌توان انتظار داشت که آسیبی به جسم کسی که در بازی خون از دست می‌دهد، وارد شود. در این میان یک شرکت با الهام گیری از این نام ‌گذاری تصمیم به ساخت سیستمی گرفته که کمی این مفهوم را به واقعیت نزدیک خواهد کرد. محصول این شرکت به این نام عرضه شده است: ورزش خونین، جایی که باختن در بازی از خون واقعی شما کم می‌کند.

این مکانیزم به نحوی طراحی شده است که در طی بازی به دستان شما یک سوزن گرفتن خون وصل می‌شود و در طول انجام بازی درصورتی‌که کاراکتر شما در بازی ضربه‌ای بخورد یا گلوله‌ای به او اصابت کند، این سیستم به‌صورت خودکار مقداری از خون شما را خواهد گرفت و برای اهدا شدن جمع خواهد کرد.

البته این محصول با خطر از حال بردن کاربر خود همراه نخواهد بود و در ابتدا اطلاعاتی مانند وزن کاربر به آن وارد می‌شود تا پس از گذشت مدت زمان مشخصی، گرفتن خون را متوقف کند تا مهارت‌های پایین در بازی‌های کامپیوتری برای افراد گران تمام نشود.

این سیستم در کشور کانادا و با 10 دلار هدیه بابت استفاده از آن به مخاطبین جامعه عرضه شده است و در حقیقت به‌هیچ‌عنوان نسخه‌ای تجاری آن ساخته نشده و تنها به‌منظور ایجاد آگاهی درباره اهدای خون بوده که این سیستم در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به‌این‌ترتیب و با این روش برای نخستین بار گرفتن خون از افراد با تفریحی بسیار جذاب همراه خواهد شد و ممکن است شاهد اعمال این روش در کشورهای بیشتری باشیم زیرا بازخورد اولیه نسبت به آن بسیار مناسب بوده است. این سیستم با نام blood sport یا ورزش خونین معرفی شده است که در راستای کمپینی برای حمایت از نیازمندان به اهدای خون در شهرهایی مانند تورنتو مورداستفاده قرار می‌گیرد.

1 در مورد “ورزش خونین، جایی که باختن در بازی از خون واقعی شما کم می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH