اسمارت‌فونی با حافظه 80 گیگابایتی و طراحی شش ضلعی رونمایی شد

i8

کشور آلمان در صنعت خودروسازی، لوازم الکتریکی، فوتبال، انرژی هسته‌ای و غیره همیشه جزء پیشگامان است اما صنعت کامپیوتر را به کشورهای آمریکا و شرق آسیا واگذار کرده است. حال شرکتی آلمانی به نام Linshof از اسمارت‌فونی با مشخصات در حد یک پرچمدار رونمایی کرده است. نام این اسمارتفون i8 و از طراحی عجیب و نا‌متعارفی برخوردار است که آن را شبیه به یک شش ضلعی کرده است.

i8 از یک صفحه نمایش 5 اینجی Full HD و از دو نوع پنل مختلف IPS و امولد تشکیل شده و بسته به برنامه‌های کمپانی، برای بازارهای خاصی عرضه می‌شود. مدیرعامل این کمپانی اعلام کرده: صفحه نمایش‌ها به طوری تولید شده‌اند که بتوانند رنگ‌ها را غلیظ و جذاب نشان دهند و تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته باشند.

یکی دیگر از امکانات عجیب این تلفن، دارا بودن 80 گیگابایت حافظه داخلی است که این مقدار حافظه در تلفن‌های دیگر موجود نیست. شرکت سازنده برای قرار دادن این چنین حافظه‌ای از یک چیپ 64 و 16 گیگابایتی استفاده کرده است و هردو چیپ ساخته شرکت SanDisk هستند. i8همچنین از رم 3 گیگابایتی و یک پردازنده 8 هسته‌ای 32 بیتی با فرکانس 2.1 گیگاهرتز تشکیل شده است.

این اسمارتفون از یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دیافراگم F1.8 برخوردار است. دوربین سلفی آن نیز دارای روزولشن 8 مگاپیکسلی بوده و برای طرفداران عکس‌های سلفی گزنیه مناسبی است.

i8 به همراه اندروید آب‌نبات چوبی و رابط کاربری مخصوص شرکت Linshof عرضه می‌شود. رابط کاربری این شرکت شباهت زیادی به رابط کابری تاچ ویز و ویندوزفون 8 دارد.

از دیگر مشخصات می‌توان به باتری 3100 میلی آمپری، امکانات ارتباطی از قبیل بلوتوث نسخه 4، nfc و پورت HDMI با پشتیبانی از فیلم های 3D اشاره کرد.

تمامی امکانات و قابلیت های فوق را می‌توانید تنها با قیمت 380 دلار خریداری کنید. این اسمارتفون در سه ماهه اول سال 2015 به همراه تبلت 10 اینچی این کمپانی به بازار عرضه می‌شود.

2 در مورد “اسمارت‌فونی با حافظه 80 گیگابایتی و طراحی شش ضلعی رونمایی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH