با ویژگی جدید اسکایپ در کنار مکالمه تصویری کار‌های دیگرتان را نیز انجام دهید!

مایکروسافت با به‌روزرسانی نسخه اندرویدی اسکایپ این امکان را به کاربران خود داده است تا در کنار سایر فعالیت‌ها (مالتی تسکینگ) به مکالمه ویدیویی نیز بپردازند.

عملکرد ویژگی مذکور بدین صورت است که بعد از اتصال یک تماس تصویری، شما می‌توانید اپلیکیشن جدید را باز کنید و در حال کار کردن با آن به تماس ویدیویی نیز بپردازید. البته این ویژگی اکنون تنها بر روی تبلت‌های اندرویدی امکان پذیر است و به زودی اسمارت فون‌ها نیز از آن بهره‌مند خواهند شد.

skype

شایان ذکر است که در کنار ویژگی جدید، امکانات قبلی حذف نشده‌اند و همچنان کاربران قادر هستند تا از امکانات قبلی این سرویس همانند بارگذاری سریع و … استفاده نمایند.

اسکایپ در حالت مالتی تسکینگ نیز برای شما محدودیت ایجاد نکرده و می‌توانید تصویر مخاطب مقابل را به هر گوشه از صفحه نمایش خود انتقال دهید و در کنار مکالمه، بازی و یا کار کنید.

البته ناگفته نماند که همچنان کاربران قادر هستند تا به‌صورت تمام صفحه با دوستان و آشنایان خود تماس تصویری داشته باشند. از ویژگی جدید اپلیکیشن محبوب اسکایپ خوشتان آمد؟ شما می‌توانید این اپلیکیشن اندرویدی را بر روی تبلت خود از طریق لینک زیر دانلود و نصب نمایید.

دانلود اپلیکیشن اسکایپ برای اندروید از گوگل پلی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH