آی‌فون‌های جدید باعث ضرر اپل در استفاده از آی‌پدها شده است!

iphone-users

ظاهرا فروش بالای آی‌فون 6 و 6 پلاس، برای اپل تنها منجر به سود خالص نشده است، چرا که طبق گزارش‌ها، افرادی که از گوشی‌های جدید اپل استفاده می‌کنند، نسبت به آی‌فون‌دارهای قبلی، کمتر به سراغ آی‌پدهای خود می‌روند و این امر به طور قطع منجر به کاهش فروش تبلت‌های این کمپانی خواهد شد.

طبق برخی آمارها، کسانی که آی‌فون 6 دارند، 72درصد کارهای خود (همچون مرور وب) را از طریق گوشی و 28 درصد را به وسیله آی‌پد انجام می‌دهند. این رقم برای 6 پلاس حتی بیشتر است و برای کاربران نسبت 80 به 20 وجود دارد تا نشان دهد هر چه نمایشگر گوشی‌های آی‌فون بزرگ‌تر شده، توجه آن‌ها نسبت به تبلت‌شان کاهش یافته است و چه بسا که کم کم به فکر جدایی از آن بیفتند.

برای مقایسه بهتر است که بدانید صاحبان آی‌فون 5s، نزدیک به نیمی از وقت خودشان (45 درصد) را بر روی تبلت‌شان می‌گذراندند و به همین خاطر، آی‌پد برای آن‌ها ارزش بیشتری دارد.

این اطلاعات، بسیار شبیه به دارندگان گوشی‌های بزرگ اندرویدی است و به خوبی نشان می‌دهد که تلفن‌های همراه با صفحه نمایش بزرگ، تهدیدی جدی برای تبلت‌ها به حساب می‌آیند. در واقع برتری اصلی تبلت‌ها نسبت به گوشی‌ها، همان نمایشگر بزرگ آن‌هاست که با کم شدن این فاصله، بسیاری از کاربران دیگر تمایلی به داشتن یک وسیله جداگانه از گوشی خود نخواهند داشت، به خصوص وقتی که گوشی شما دارای امکانات بهتری همچون دوربین بهتر و سخت‌افزار قدرتمندتر است و به راحتی درون جیب شما نیز جا می‌شود!

1 در مورد “آی‌فون‌های جدید باعث ضرر اپل در استفاده از آی‌پدها شده است!”

  1. سایتتون با گوشی و تبلت نصف صفحه نمیآد یا نوشته های کنار صفحه میاد روی متن اصلی لطفا رسیدگی کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH