آخرین اطلاعات درباره مشخصات اچ‌تی‌سی وان M9

کمپانی htc با عرضه سری One و پس از آن موفقیت M7 در سال گذشته و M8 در سال جاری، به احتمال قوی تولید و عرضه آن را ادامه خواهد داد. این محصولات که توانستند نظر مثبت منتقدین را به خود جلب کنند، هنوز تا رسیدن به نظر مطلوب مسئولین این شرکت تایوانی فاصله زیادی دارند. هر دو گوشی اخیر سری one با اینکه از پرچم‌داران بازار بودند اما در زمینه نوآوری ضعف داشته و هر یک از مشکلات خاصی نیز رنج می‌بردند (دوربین M8 واضح ترین آن است)؛ به همین دلیل به نظر می‌رسد که htc در نظر دارد تا M9 را با آخرین تکنولوژی و فناوری‌های روز بازار و تقریبا بدون نقص وارد عرصه رقابت با پرچم‌داران سال آینده کند (البته شاید htc تصمیم بگیرد تا نام جدیدی بر خط تولید محصولات جدیدش بگذارد، اما فعلا نام M9 محتمل ترین نام پرچم‌دار جدید این کمپانی تایوانی است).

HTC-One-M9-concept-by-Fabrizio-DOnofrio

بر اساس شنیده‌ها، M9 با صفحه نمایشی 5.5 اینچی و رزولوشن QHD وارد بازار خواهد شد. البته این وضوح را شاید دیگر بتوان کمی تکراری نامید، چون محصولاتی با رزولوشن 4K نیز در راه هستند! مشخصاتی که گفتیم را هم اکنون می‌توانیم در محصول یکی از کمپانی‌های چینی تازه وارد به راحتی بیابیم. Meizu MX4 با همین مشخصات تولید شده و در صف عرضه رسمی است. پس می‌توان گفت که تا اینجا M9 خیلی جلو نیست.

خب، به موضوع خود برمی‌گردیم، M9 علاوه بر صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت خود باید از یک سخت افزار و پردازنده قوی نیز بهره بگیرد، شنیده‌ها حاکی از استفاده یکی از محصولات کمپانی کوالکام یعنی اسنپدراگون 805 بر روی این اسمارت فون است. اچ‌تی‌سی که با انتخاب رم دو گیگابایتی برای M8 اشتباه بزرگی را مرتکب شده بود، سال آینده با انتخاب رم 3 گیگابایتی سعی در جبران این اشتباه دارد!

خب تا اینجا که بد نبوده است! اما می‌رسیم به دوربین. M7 و M8 که هر دو با استفاده از تکنولوژی Ultra Pixel عرضه شدند، نتوانستند نظر کاربران را جلب کنند و به همین دلیل اکثرا دوربین این دو محصول را یکی از نقاط ضعف عمده آن بیان می‌کنند. حتی M8 که با دو دوربین عرضه شد، باز نتوانست نظر منتقدین را به خود جلب کند. M9 به احتمال بسیار قوی با یک دوربین 16 مگا پیکسلی و بهره‌گیری از OIS عرضه می‌شود. پس از لحاظ دوربین نیز باید خیالمان راحت باشد.

همان‌طور که تاکنون htc بر روی صدای اسمارت فون‌های خود بسیار حساس بوده، M9 نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود.

باز هم یک جفت اسپیکر قدرتمند در جلوی گوشی با بهره‌گیری از فناوری BoomSound برای شما سورپرایز خوبی خواهد بود. انصافا این کمپانی تایوانی در این زمینه هیچ گاه کم نگذاشته و سعی کرده است تا در حوزه مولتی مدیا و قابلیت‌های چند رسانه‌ای همیشه نوآوری‌های خاص خود را داشته باشد.

نهایتا باید منتظر یک باتری 3500 میلی‌آمپری بر روی M9 باشیم. البته همانند اجداد این سری نباید توقع دسترسی به باتری و خارج کردن آن را داشته باشید! از لحاظ نرم افزاری نیز M9 با آخرین نسخه سیستم عامل محبوب اندروید یعنی آب‌نبات چوبی یا همان نسخه 5.0 وارد بازار خواهد شد.

به نظر شما آیا این کمپانی جاه طلب تایوانی سورپرایز خاصی برای کاربران نخواهد داشت؟

5 در مورد “آخرین اطلاعات درباره مشخصات اچ‌تی‌سی وان M9”

  1. htc alan chand ta gooshi khoob dare too bazar m7,m8,D816,one plus
    va akbate m9 ,d820 tooye rah hastan
    agar zibaeesh barat moheme htc begir agar na z2 ya z3 gooshihaye ba emkanate bishtari hastan ya hata galaxys5
    nazare shaksi man ine ke age hatman htc mikhay begiri sabr koni behtare

  2. سلام. من میخوام یه گوشیه اچ تی سی بخرم و قیمتش هم برام مهم نیست. به نظرتون بهترین گوشیه این برند چیه؟ و آیا اگه صبر کنم تا m9 بیاد به نفعمه؟

  3. “با انتخاب رم دو گیگابیاتی مرتکب اشتباه بزرگی شده بود” خداییش دیگه جک ننویسید به جز z2 توی پرچمدارهای قبلی کسی از ۳ گیگ استفاده نکرده بود همون موقع هم که z2 اومد همه میگفتید رمش جنبه ی تبلیغاتی داره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH