خانه تکانی در ال‌جی! بسیاری از روسا عوض می‌شوند

lg_logo

ال‌جی الکترونیکس مدیران جدید بخش صوتی وتصویری و ارتباطات موبایلی خود را معرفی کرد.  خبر ادغام بخش لوازم خانگی و تهویه مطبوع جهت ایجاد شرکت لوازم خانگی و تهویه (H&A)  نیز اعلام گردید. این انتصاب‌ها از اول دسامبر 2014 اعمال می‌شود و ترفیع‌ها از اول ژانویه 2015 معتبر خواهد بود.
جانو چو، رئیس شرکت  LG Corp، شرکت هلدینگ ال‌جی الکترونیکس، به عنوان رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی به جای دکتر جونگ‌ سئوک پارک، انتخاب شد و بدین ترتیب از این پس دکتر پارک به عنوان مشاور ارشد فناوری در سمت جدید خدمت خواهد کرد. جانو چو اطلاعات و دانش زیادی درباره عملکرد موبایل‌های ال‌جی دارد و در گذشته سمت مدیریت راهبردهای تجاری، فروش و بازاریابی موبایل ال‌جی را در آمریکای شمالی ، بین سال های 2000 تا 2007، بر عهده داشته است. او فارغ التحصیل  رشته اقتصاد از دانشگاه ملی سئول است و مدرک MBA خود را نیز از دانشگاه شیکاگو دریافت کرده است.
بونگ سوک کان، رئیس بخش سینرژی در LG Corp هم در تغییر و تحولات جدید ال‌جی به سمت معاون اجرایی و مدیرعامل شرکت صوتی و تصویری ال‌جی ترفیع مقام گرفته است. او در گذشته، مسئولیت بخش مانیتور در شرکت صوتی و تصویری را بر عهده داشته و مسئولیت ارتقای ال‌جی به مقام اول در بازار مانیتور LED را نیز بر عهده دارد. سوک‌کان علاوه بر این، در ساخت گوشی‌های هوشمند و محبوب سری G هم به عنوان رئیس بخش برنامه‌ریزی محصول در شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی فعالیت می‌کرده. او مدرک اقتصاد خود را از دانشگاه ملی سئول و MBA خود را از دانشگاه هلسینکی دریافت کرده است.
سئونگ-جین جو، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی ال‌جی در شرکت تازه تاسیس لوازم خانگی و تهویه (H&A) همان مسئولیت سابقش را خواهد داشت. ادغام شرکت‌های HA و AE توانایی شرکت را برای ارائه راهکارهای خانگی بر حسب فناوری‌های اختصاصی و اصلی ال‌جی بالا می‌برد.
تغییراتی دیگری که در کادر ال‌جی صورت گرفته، برای تقویت رقابت ال‌جی در بخش B2B طراحی شده است. هوآن-یونگ نو، رئیس و مدیرعامل کنونی شرکت تهویه مطبوع ال‌جی، در کرسی جدید خود به عنوان مدیر B2B کارش را ادامه می‌دهد تا ال‌جی را به عنوان پیشگام جهانی در بخش تجاری به رتبه برتر برساند. این بخش شامل نمایشگرهای اطلاع‌رسانی، سیستم‌های تهویه مطبوع تجاری و سایر نوآوری‌های مربوط به انرژی می‌شود. سانگ-بونگ لی، معاون اجرایی، مدیر مرکز بیزینس انرژی در ال‌جی خواهد بود. این بخش جدید از سه بیزینس قدرتمند موجود به وجود آمده: سیستم‌های خورشیدی، سیستم‌های روشنایی و سیستم‌های ذخیره انرژی (ESS).
ال‌جی برای تقویت نوآوری و قابلیت‌های بازاریابی خبر از اعمال این تغییرات داده است:
دکتر اسکات آن، مدیر ارشد فناوری ال‌جی، مسئولیت ریاست بخش نوآوری ال‌جی را نیز بر عهده خواهد گفت و فضای کسب‌وکار جدیدی را بر اساس فناوری‌های آینده ایجاد خواهد کرد.

وِین پارک، مدیر فروش و بازاریابی جهانی، در سمت جدید معاون اجرایی و مدیرعامل شرکت فروش و بازاریابی برون‌مرزی ال‌جی ایفای مسئولیت خواهد کرد. این بخش شامل 53 بخش فرعی فروش ال‌جی در سراسر جهان می‌شود.

سانگ-گیو چوی، مدیر فروش و عملیات بازاریابی ال‌جی در کره، به سمت رئیس و مدیرعامل شرکت فروش و بازاریابی کره ترفیع مقام پیدا کرد.

1 در مورد “خانه تکانی در ال‌جی! بسیاری از روسا عوض می‌شوند”

  1. چی چو چانگ چان چی!!!!!!
    والا اسماشون اینقد شبیه به هم بود که من گیج شدم و نفهمیدم چی از چیه،ولی من از ال جی خوشم میاد و امیدوارم پیشرفت بیشتری کنه و این تغییراتم به نفع مصرف کننده ها باشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH