اندروید 5.0.1 برای برخی دستگاه‌های نکسوس منتشر شد!

کمپانی‌ها سعی می‌کنند تا هرچه زودتر نسخه جید سیستم عامل محبوب اندروید را برای اسمارت فون‌های خود منتشر کنند. اما چون نکسوس‌های گوگل زودتر از سایرین این نسخه را دریافت کرده بودند، اکنون قادر هستند تا نسخه جدیدی از این به‌روزرسانی را نیز دریافت کنند. این آپدیت شب گذشته با نسخه 5.0.1 و شماره ساخت LRX22C برای برخی از دستگاه‌های نکسوسی منتشر شد.

به‌روزسانی جدید از نوع AOSP بوده و ایمیج‌های آن اکنون برای نکسوس 7 (2013)، نکسوس 9 و نکسوس 10 منتشر شده است. این به‌روزرسانی اولین آپدیت در نسخه 5 اندروید است که انتظار نمی‌رود ویژگی‌های جدید و خاصی را یدک بکشد و تنها رفع مشکلات موجود نظیر باگ‌ها و… را در بر دارد. البته ناگفته نماند که به‌روزرسانی این نسخه باعث می‌شود تا عملکرد دستگاه بهبود یابد.

nexus-lollipop-devices_story

اندروید 5 تغییرات و ویژگی‌های زیادی را نسبت به نسخه قبلی خود یعنی اندروید 4.4.4 دیده که نباید انتظار تغییرات این چنینی دوباره را در این نسخه که اندروید 5.0.1 نام دارد، باشیم.

هنوز فایل OTA این به‌روزرسانی منتشر نشده است اما کاربران می‌توانند از صفحه مخصوص گوگل آن را برای دستگاه خود دریافت و نصب کنند.

اگر شما نیز یکی از این دستگاه‌ها را دارید و به‌روزرسانی جدید را برای گوشی خود دریافت کرده‌اید، تغییرات و بهبود‌های ایجاد شده در گوشی یا تبلت را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH