نسخه 5 اپلیکیشن Lumia Camera برای کاربران ویندوز فون به زودی منتشر خواهد شد!

کاربران سیستم عامل ویندوز فون به‌صورت پیش فرض برای عکاسی از اپلیکیشن Lumia Camera استفاده می‌کنند که تاکنون محدودیت‌های زیادی را برای آن‌ها داشته است و اغلب کاربران ویندوز فون به سراغ اپلیکیشن‌های مشابه می‌روند تا بتوانند ویژگی‌های کاملی در هنگام عکاسی در اختیار داشته باشند.

اما گویا مایکروسافت در صدد این است تا محدودیت‌های این اپلیکیشن را از بین ببرد و ویژگی‌های جدیدی را نیز در اختیار کاربرانش بگذارد. طبق ویدیویی که از یک فرد مالزیایی منتشر شده، وی در حال آزماییش ویژگی های جدید از نسخه پنجم Lumia Camera است. (اسمارت فونی که اپلیکیشن بر روی آن در حال اجراست لومیا 830 است).

lumia-camera-1

یک از ویژگی هایی که مایکروسافت در نسخه جدید اپلیکیشن دوربین خود قرار داده، امکان عکاسی HDR است. زیراکه کاربران سیستم عامل مذکور تاکنون چنین امکانی نداشتند و ویژگی دوم مربوط امکان فیلم برداری 4K با 24 فریم بر ثانیه است. امکان عکاسی در حین فیلم برداری با 8.3 مگاپیکسل نیز میسر شده است.

این اپلیکیشن هنوز منتشر نشده اما انتظار می‌رود در کنار به روزرسانی Lumia Denim شاهد این اپلیکیشن نیز باشیم. Lumia Denim یک بروزرسانی است که برای دستگاه‌های لومیا که از سیستم عامل ویندوز فون استفاده می‌کنند، منتشر می‌شود و در اغلب موارد باعث بهبود عملکرد و کارایی دستگاه می‌شود. ناگفته نماند چندی پیش دستیار صوتی کورتانا نیز با این بروزرسانی منتشر شد.

lumia-camera

اگر شما نیز یکی از کاربران سیستم عامل ویندوز فون هستید، آیا از اپلیکیشن دیگری به جای Lumia Denim استفاده می‌کنید؟ بنظرتان به روزرسانی جدید می‌تواند نیازهای شما را  بر طرف نماید؟

2 در مورد “نسخه 5 اپلیکیشن Lumia Camera برای کاربران ویندوز فون به زودی منتشر خواهد شد!”

  1. سلام.ازکاربران ویندوزفون که همه هستند.من ازproshotاستفاده میکنم.همه ی بروزرسانی هاتاالان عالی بوده.این بروزرسانی هم یکی ازاوناست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH