در جشنواره ال‌جی، با خرید LG L Bello جوایز ویژه‌ای بگیرید!

DSC05142

ال‌جی که چندی پیش از سری جدید محصولات خود با نام‌های L Bello و L Fino به طور رسمی رونمایی کرده بود، فروش یکی از این محصولات جدید خود را در تهران آغاز کرده است.

L Bello محصول جدید این کمپانی است که در لیست میان رده‌های خوش قیمت بازار قرار می‌گیرد. صفحه نمایش 5 اینچی، یک دوربین 8 مگا پیکسلی قدرتمند، پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون  400 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز و یک گیگابایت رم از مشخصات این محصول است.

DSC05149

اما پیش از اینکه بیشتر با مشخصات این محصول آشنا شویم، باید با جشنواره ال‌جی شروع کنیم.

جشنواره رونمایی و فروش LG Bello هم اکنون 4 روز است که در هایپر استار تهران آغاز شده است.  در این جشنواره که فعلا تنها در همین نقطه برقرار شده  است، می‌توانید با خرید یک دستگاه Bello شانس خود را برای برنده شدن جوایزی نفیس، امتحان کنید. شما با خرید این محصول شانس برنده شدن جوایزی نظیر یخچال ساید بای ساید ال‌جی، ماشین لباس شویی ال‌جی، گوشی G3، گوشی Optimus L1، قاب  و محافظ صفحه نمایش L Bello را خواهید داشت.

gift2

DSC05145

DSC05164

شما با خرید این محصول حداقل از یکی از جوایز فوق بهره‌مند شده و خبری از قرعه کشی نیز نخواهد بود. یعنی در بدترین حالت، شما صاحب یک قاب هوشمند الجی و محافظ صفحه نمایش خواهید شد. پس می‌توانید تا دیر نشده شانس خود را نیز امتحان کنید.

شما پس از خرید، از جعبه ای که می بینید، با بیرون آوردن یکی از این برگه ها، و خراشیدن قسمت مخصوص، می توانید جایزه ویژه خود را ملاحظه کنید!

gift

اما Bello L ظاهری بسیار شبیه به G3 داشته و در نگاه اول با در دست داشتن آن، حس داشتن آخرین پرچم‌دار ال‌جی را تجربه خواهید کرد. این محصول که با سایز مناسب 5 اینچی عرضه می‌شود، رزولوشن 480 در 854 پیکسل را به کاربرانش عرضه می‌کند. البته با توجه به این رزولوشن، کیفیت تصویر مناسب بوده و راضی کننده به نظر می رسد.

front-2

همان‌طور که گفته شد طراحی ال بلو بسیار شبیه به آخرین پرچم‌دار پر فروش این روزهای ال‌جی بوده و از کلیدهای مخصوص قرار داده شده در پشت نیز استفاده می‌کند. البته طراحی این کلیدها نسبت به G3 تفاوت داشته و کمی خوش دست تر است.

key

L Bello با پردازنده قدرتمند این روزهای بازار یعنی Snapdragon 400 عرضه شده است. این پردازنده در کنار 1 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Aderno 305 برای انجام بازی نیز شما را تنها نخواهد گذاشت. این گوشی زیبا، همراه با یک دوربین 8 مگا پیکسلی در پشت و 1 مگا پیکسلی در جلو و یک باتری 2450 میلی‌آمپری نیز در کنار کاربرانش خواهد بود. L Bello همانند جد بزرگش یعنی G3 در رنگ‌های مختلف به بازار خواهد آمد.

به زودی با بررسی کامل محصول جدید ال‌جی در خدمت شما خواهیم بود.

ضمنا اگر می‌خواهید از جشنواره ال‌جی نیز بهره‌مند شوید، می‌توانید تا تاریخ 29 آذرماه با حضور در هایپر استار تهران شانس خود را آزمایش کنید. این گوشی هم اکنون با قیمت ویژه نمایشگاه یعنی 699 هزار تومان به فروش می‌رسد.

back back-cover bottom-l-bello side-l-bello

3 در مورد “در جشنواره ال‌جی، با خرید LG L Bello جوایز ویژه‌ای بگیرید!”

  1. سلام
    ببخشید قیمت ال جی بلو699هزار (700 هزار) !!!!!!
    تو چند سایت معتبر که نوشته بود 460 هزار!!؟؟؟؟
    عجبا!

  2. الکیه بابا
    .
    .
    . فکر کنم هاپر استار فقط دو یا سه تا یخچال و ماشین لباس شویی برای هدیه این فروش گذاشته است.
    .
    برچسب ضد خش هم که در عکس وجود دارد و قاب هم احتمالا زیاده ……
    .
    G3 هم کمه هم زیاده؟!؟
    optimus هم قیمتش مثل دو تا قاب و ضد خش است!!
    قیمت گوشی خوبه ولی برنده شدن یخچال و ماشین لباس شویی 1 درصد احتمال دارد و حتما این درصد بین 1000 نفر است!!؟

    1. مجتبی مسکینی

      فکر نکنم زود قضاوت کردن کار درستی باشه!
      خودتون میگید که برنده شدن یخچال و ماشین لباس شویی 1 درصد احتمال داره و حتما این درصد بین 1000 نفرهست! خب شانس خیلی بیشتری نسبت به سایر قرعه کشی ها دارید! به عنوان مثال در برنامه پر بیننده ای مثل نود، فقط 9 نفر برنده میشن و این افراد همیشه بین دو میلیون نفر انتخاب میشن! حالا خودتون بگید شانس برنده شدن 9 نفر بین دو میلیون نفر بیشتره یا یک نفر بین 1000 نفر ؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH