تیزر تبلیغاتی آی‌پد ایر 2 به همراه شعاری جدید منتشر شد!

چندی پیش کمپانی اپل نسخه جدید تبلت خود را با نام آی‌پد Air 2 را معرفی کرد که نازک‌ترین و سبک‌ترین تبلت در میان رقیبان خود بود. این محصول که از سخت افزار و صفحه نمایش خوب و قدرتمندی استفاده می‌کند، اکنون تیزر تبلیغاتی جدیدی را به خود دیده که توسط پدرش (اپل) منتشر شده است. اپل این تیزر تبلیغاتی را برای آی‌پد ایر 2 در آستانه سال جدید میلادی منتشر کرده و شعار جدیدی را به زبان آورده و عبارت Change is in Air را برای این محصول به ارمغان آورده است. این شعار که ترجمه تحت اللفظی آن می‌شود “تغیرات در آسمان (هوا) هستند” می‌تواند شعاری خوب برای محصول جدید اپل باشد که کلمه آسمان استعاره از همین محصول است.

ipad-air-21

کمپانی اپل در این تیزر تبلیغاتی سعی کرده بیشتر تمرکز خود را برای کاربردهای روزانه آی‌پد ایر 2 بگذارد و اعلام کند که این محصول در تمام مشاغل می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. حال شما را دعوت می‌کنیم تا به تماشای این تیزر تبلیغاتی بنشینید.

آی‌پد ایر 2 که لوگوی کمپانی اپل را بر پشت خود حک کرده است می‌تواند یک تبلت قدرتمند و شیک برای کاربرانی باشند که هم قدرت و سخت افزار برایشان مهم است و هم حرف مردم! قیمت این تبلت نیز همانند اغلب محصولات اپل بیش از رقبای خود است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH