۴ برنامه برتر اندروید برای گوشی‌های اندروید! (با لینک دانلود)

Google News and Weather

206.3

به‌روزرسانی جدید برنامه “اخبار و وضعیت آب‌وهوا”ی گوگل ویژگی‌های جدیدی را به این برنامه افزوده و رابط کاربری آن را هم تغییر داده است. در این نسخه می‌توانید در صورت تمایل یک رابط کاربری تیره‌رنگ برای برنامه انتخاب کنید. همچنین ویژگی‌های گرافیکی جالبی هم برای بخش آب‌ و هوا در نظر گرفته‌ شده است.
به این برنامه یک نوار جستجو هم اضافه‌ شده که می‌توان با آن در عناوین مختلف به جستجو پرداخت. البته! این به‌روزرسانی هنوز عرضه نشده است، اما با اندکی صبر می‌توانید به‌صورت رایگان آن را دریافت کنید.

206.4

iran-apps

Status

206.5

ماهیت این برنامه به‌گونه‌ای است که به‌صورت خودکار، وضعیت شما را گزارش می‌دهد.
– بیرونم
– خانه‌ام
– شارژ ندارم
– پشت فرمانم
– سرکارم
– دوچرخه‌سواری می‌کنم
– خارج از شهرم
– سر جلسه‌ام
– و…

فایده آن چیست؟
به کار کسانی می‌آید که مدام نگران حال ‌و روز اطرافیان خود هستند. حال اعضای خانواده با داشتن این برنامه بدون نیاز به برقراری تماس و جویا شدن از شرایط هم می‌توانند بدانند دیگری، کجا و مشغول چه‌کاری است.
فرزندتان پشت فرمان است و نمی‌تواند تماس شما را پاسخ دهد؟ نگران شده‌اید؟ خب Status شما را از نگرانی بیرون می‌آورد.
گوشی شما شارژ ندارد؛ نه می­توانید تماس بگیرید و نه می­توان با شما تماس گرفت؟ خب Status به دوستان شما می‌گوید که شارژ ندارید.

206.6

iran-apps

Godus

206.7

خدای سرزمین خود باشید! در این بازی رایگان بر مسند خدایی تکیه داده و کنترل دنیای پیش روی خود را به دست بگیرید. شما تعیین می‌کنید این سرزمین چه شکلی باشد و ساکنانش چه کسانی باشند. می‌توانید در این دنیایی که خلق کرده‌اید کارهای بزرگی بکنید، معجزه‌ای از خود نشان دهید و یا رشد طبیعت را عهده‌دار شوید.

ازآنجایی‌که مدت‌زمان زیادی از عمر این بازی متفاوت نمی‌گذرد، دیده شدن برخی اشکالات نرم‌افزاری در آن، دور از انتظار نیست.

iran-apps

Ghostery Privacy Browser

206.2

اخیرا مرورگر جدیدی با نام Ghostery Privacy Browser عرضه‌ شده است که همانند باقی مرورگرها با آن به جستجو در اینترنت خواهید پرداخت؛ اما چیزی که این برنامه جدید را از باقی متفاوت می‌کند؛ قابلیت منحصربه‌فردی است که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. حال با داشتن این مرورگر می‌توانید ببینید چه سایت‌هایی فعالیت‌های آنلاین شما را با اهداف گوناگون پیگیری می‌کنند؛ و در صورت تمایل آن‌ها را بلاک کنید.

اگر حریم شخصی خیلی برایتان مهم است و یا به هر دلیل دوست ندارید فعالیت‌های شما توسط شخص سومی پیگیری شود، این مرورگر گزینه مناسبی است. تنها نکته‌ای که وجود دارد این است که این برنامه به نسبت جدید است، لذا مشاهده برخی اشکالات نرم‌افزاری جزیی در آن دور از انتظار نیست. بی‌شک در به‌روزرسانی‌های بعدی این موارد هم رفع خواهد شد. کمی به این برنامه جدید مجال بدهید!

iran-apps

3 در مورد “۴ برنامه برتر اندروید برای گوشی‌های اندروید! (با لینک دانلود)”

  1. اقا این بازی godus 120 مگه با دیتاش…ولی فقد 48 مگ فایل نصبیشو گذاشتین.من هیچجای دیگم نتونسم دیتاشو پیدا کنم توروخدا بزارید دیتاشو یا راهنماییم کنید.ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH