گوگل تایید کرد: تولید نکسوس 5 متوقف شده است!

زمان زیادی از سوگلی بودن نکسوس 5 نمی‌گذرد. زمانی که این اسمارت فون برای خود برو بیایی داشت اما با به دنیا آمدن برادر جدید، دنیای این گوشی نیز تغییر کرد و این ماجرا تا جایی پیش رفت که اکنون پدرش (گوگل) خبر از توقف تولید آن می‌دهد.

nexus-x

بعد از معرفی شدن نکسوس6، خبر‌هایی در خصوص توقف تولید نکسوس 5 شنیده می‌شد اما کسی آن را تایید نکرده بود. اما روز گذشته سخنگوی گوگل به‌صورت رسمی اعلام کرد که تولید نکسوس 5 متوقف شده و دوست‌داران این اسمارت فون بهتر است هرچه سریع‌تر به سراغ خرید آن بروند، زیراکه به‌زودی فروش آن نیز متوقف خواهد شد (گوگل در حال حاضر نسخه‌های تولید شده و موجود در انبار را می‌فروشد) و این نکته نیز ناگفته نماند که در میان نکسوس‌های موجود برای فروش، تنها رنگ مشکی به چشم می‌خورد و خبری از رنگ‌های سفید و قرمز نیست.

یکی از مزیت‌های سری نکسوس این است که با معرفی هر به‌روزرسانی، این دستگاه‌ها یکی از اولین‌ها در دریافت هستند و بیشتر کاربران نیز علاوه بر امکانات آن‌ها همین ویژگی را دوست دارند. برای مثال با وجود اینکه نکسوس 5 توقف تولید شده است، اما پیش از پرچم‌داران سونی و سامسونگ توانسته اندروید 5 یا لالی پاپ را دریافت نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH