لومیا 1030 باز هم سر و صدا به پا کرد،‌ این بار در کنار آی‌فون 6

هفته گذشته در آی‌تی‌رسان تصاویری از پرچم‌دار آینده مایکروسافت را مشاهده کردیم اما چند روزی از ماجرا نگذشته بود که خبری دیگر در این خصوص بر روی سایت قرار گرفت که در آن نویسنده سایت verge اعلام کرده بود که تصاویر منتشر شده مربوط به نسخه اولیه بودند و محصولی این چنینی در کار نیست. اما گویا این ماجرا تمامی ندارد زیرا که امروز نیز تصاویر جدیدی از این محصول در کنار آی‌فون 6 منتشر شده است.

lumia-1030-13

پرچم‌دار بعدی مایکروسافت که با نام رمزی مک‌لارن و با نام رسمی لومیا 1030 شایعات زیادی را به پا کرده است و طبق اطلاعات منتشر شده یک اسمارت فون قدرتمند خواهد بود، با کمک دوربین بزرگی که در پشت خود جای داده است همچنان پرچم لومیا را در عکاسی بالا میبرد.

lumia-1030-11

اخبار گذشته ادعا می‌کردند که لومیا 1030 از یک دوربین 41 مگاپیکسلی بهره خواهد برد اما نویسنده ورج اعلام کرد که این دوربین 20 مگاپیکسلی است. صفحه نمایش این دستگاه نیز 5 اینچی با رزولوشن 1080p است. 2 گیگابایت حافظه رم نیز وظیفه ذخیره سازی اطلاعات جاری این محصول را بر عهده خواهد داشت.

lumia-1030-3

به احتمال زیاد این محصول دارای لمس سه بعدی خواهد بود که تجربه‌ای همانند  کینکت به کاربر القا می‌کند. این احتمال وجود دارد که لومیا 1030 با ویندوز 10 در کنار کاشی‌های زنده معرفی شود که از ویژگی hover بهره خواهد برد تا در هنگام نزدیک شدن انگشت اطلاعاتی را نمایش دهد. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این محصول در کنار آی‌فون 6 مشاهده نمایید (برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی بر روی آن‌ها کلیک کنید).

1 در مورد “لومیا 1030 باز هم سر و صدا به پا کرد،‌ این بار در کنار آی‌فون 6”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH