مایکروسافت در حال آماده سازی جایگزین‌هایی ارزان برای نوکیا ایکس است!

مدتی قبل اخباری در خصوص معرفی اسمارت فون‌هایی ازجانب مایکروسافت با مدل‌های RM-1068 ،RM-1070 ،RM-1071 ،RM-1032 و RM-1034 منتشر شد و احتمال می‌رفت که از سیستم عامل ویندوز فون بهره ببرند.

امروز وب‌سایت cnbeta (چینی زبان) یک تصویر منتشر کرده است که ادعا می‌کند مربوط به لومیا 330 است و دارای صفحه نمایشی با رزولوشن WVGA و ضخامتی در حدود 11 الی 12 میلی‌متر است (سایز لومیا 330 نیز در حدود 118.1 در 64.7 میلی‌متر است).

lumia-330

اما امروز اخبار اسمارت فون‌های اقتصادی و ارزان قیمت مایکروسافت اختصاص به این وب‌سایت چینی نداشت و nokiapoweruser نیز اطلاعاتی را در خصوص لومیا 435 منتشر کرده بود. طبق گفته این وب‌سایت، لومیا 435 دارای یک صفحه نمایش WVGA به همراه پردازنده اسنپدراگون 200 خواهد بود که دوربینی 5 مگاپیکسلی نیز خواهد داشت.

به هر حال این اسمارت فون‌ها برای تایید و دریافت مجوز به FCC فرستاده شده‌اند و اخیرا نیز مایکروسافت میان‌رده ویندوز فونی خود را تحت نام لومیا 535 معرفی کرده است. پس احتمال معرفی چنین اسمارت فون‌هایی توسط مایکروسافت قوت می‌گیرد.

همچنین احتمال می‌رود که اسمارت فون‌های مذکور پایین رده محسوب شوند و قیمتی کمتر 100 دلار داشته باشند. وب‌سایت‌های مختلف حدس می‌زنند که این محصولات از سیستم عامل ویندوز فون استفاده خواهند کرد و جایگزینی مناسب برای نوکیا X خواهند بود.

به‌نظر شما معرفی این نوع اسمارت فون‌ها می‌تواند باعث جذب توجه کاربران به ویندوز فون شود؟

2 در مورد “مایکروسافت در حال آماده سازی جایگزین‌هایی ارزان برای نوکیا ایکس است!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH